ورزش3

ساخت وبلاگ


به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز استقلالی ها درباره شرایط این باشگاه گفتگو کرد.

 


از بدنسازمان راضی هستیم
از وضعیت بدنی بازیکنان مان راضی هستیم، آنها روز به روز آماده تر می شوند، با آمدن بدنساز تیم، شرایط بدنسازی ما هم خیلی تغییر کرد، ما یک پلن را در راستای چیزی که بدنسازمان می خواست انجام دادیم، البته چون شرایط حضورش سخت بود 20 روز را ما انجام دادیم و در حدود 15 را روز هم با ایشان پیش رفتیم. خیلی از آمدن بدنساز تیم راضی هستیم.

 


تعداد بازیکنان بالای سی سال نباید زیاد باشد
بازیکنان ما هم خیلی متفاوت هستند، این روزها من متوجه شدم بازیکنی می خواهد به تیم ملی برود باید از فیلتر استقلال و پرسپولیس بگذرد، جوانان باهوش و علاقه مند به پیشرفت داریم، بازیکنان بالای سی سال، یکی دو نفر داریم اما آنها هم بازیکنان تیم را هماهنگ می کنند. من همیشه اعتقاد دارم تعداد بزرگترهای تیم یعنی بالای سی سال نباید بیشتر از انگشتان یک دست باشد و آنها بتوانند بازیکنان را هدایت کنند.

 


محل تمرین ثابت نداریم
از نحوه تمرینات راضی هستیم و از باشگاه بابت اردوی ارمنستان تشکر می کنم، اردوی بسیار خوبی بود. یک مشکل که این روزها برای ما به وجود آمده اسن است که جای ثابت برای تمرین نداریم، شب گذشته از آقای جهانیان و افشارزاده خواسته ام جای ثابت به ما بدهند.

 


آقای طاهری هم هوس کردند به این زمین بیایند
 از ابتدا قرار بود ما به زمین شماره 2 بیاییم که روز گذشته فهمیدیم آقای طاهری هم هوس کردند پرسپولیس را هفته ای سه روز به اینجا بیاورند. آنها دو ورزشگاه دارند در حالی که ما ورزشگاهی نداریم و فکر می کنم اصلا صلاح نباشد که دو تیم که رقیب سنتی یکدیگر هستند هر روز به یک زمین بیایند و با یکدیگر روبرو شوند، از آقای جهانیان خواهش کردم و او هم قول داد این جا را به طور ثابت بگیرد.

 


هرجا می رویم پرسپولیس هم به همان جا می آید
به آقای طاهری می خواهم بگویم که درست است ما رقبای همدیگر هستیم اما رفاقت هایی هم با هم داریم، این درست نیست که هر جا که می خواهیم تمرین کنیم او هم فوری می آید و سه جلسه را برای تیمش می گیرد. یادم می آید 20 سال است که با کریم باقری رقیب هستیم اما 20 سال هم با ایشان دوست خانوادگی هستیم. این را می خواستم به آقای طاهری بگویم چرا که هر جایی که ما ورود می کنیم ایشان هم می آید و نصف آنجا را می خواهد.

 


کنعانی زادگان را از ملوان گرفتیم نه هیچ تیم دیگر
درباره کنعانی زادگان اطلاعات کافی داشتیم و می دانستیم او مشکلی ندارد، ما اصلا او را از ملوان آوردیم، همه چیز درباره او خیلی قانونی اتفاق افتاد و به صورت خودکار هم کارت بازی او صادر خواهد شد.

 


سن تیم را پایین آوردیم
سعی کردیم سن تیم را سه سال پایین بیاوریم، بازیکنان جوان و باتجربه خوبی به تیم آوردیم، بازیکنانی بین 25 تا 28 سال که انگیزه برای حضور در تیم ملی و همینطور اروپا داشته باشند.

 


نفتی ها 10 است تخلف می کنند
درباره میلاد زکی پور شنیدم، نفتی ها اعتراض کردند اما باید بگویم قوانین فیفا به ما اجازه می داد با او قرارداد ببندیم، او با تیم پایه های نفت فسخ قرارداد کرده است، جالب است این را بگویم که نفت در این 10 سال اصلا تیم پایه نداشته، او زیر پنجاه درصد گرفته است و قرارداد او فسخ شده است. تیم نفت در این ده سال تخلف کرده است. او یک طرفه با پایه های نفت فسخ کرده است. او 6 میلیون قراردادش بوده است و یک قران به او نداده اند کفش و البسه او را هم من تامین کرده بودم، او الان بازیکن ماست. اگر بخواهند جلوی او را بگیرند، مبارزه با قوانین فیفا است.

 


دوستان مسیر را اشتباهی رفتند
بازیکنان ما لحظه شماری برای لیگ می کنند. یکی از بهترین های ما رحمتی است که او را نداریم. من درباره او هم صحبت می کنم و بهتر است قبل از بازی با نفت در این باره چیزی نگویم. با ادله و منطق دوستان را قانع می کنم که مسیر اشتباهی رفته اند، مهدی رحمتی نباید محروم می شد و حالا در این باره صحبتی نمی کنم تا بازی اول خود را به انجام برسانیم.

 


30 میلیون هوادار ما را دعا می کنند

درباره تماشاگران هم باید بگویم که دیگر این موضوع زشت است، از سال 2000 این کار جمع شده است. تیم بارسلونا و رئال از قبل وی آی پی خود را می فروشند. سال به سال آنها بلیط خود را می فروشند و منبع درآمد است. اگر هواداران آنها توهین کنند، محروم می شوند؟ باید قوانین را یک بازنگری بکنیم. به نظرم ظلم بزرگی به هواداران استقلال بود. از دوستانمان گله دارم. در رابطه با هوادارانمان می دانیم که 30 میلیون هوادار ما دعایشان پشت سر ماست.  

 


هواداران به شهباززاده توهین نکنند
من در این سال ها خیلی بازیکن دیده ام که در این شرایط گیر می کند. بین آینده و رویایش در اروپا و قلبش در استقلال. روز آخر به او گفتم حاضر به از دست دادن تو نیستم. او استقلال را دوست داشت و از طرفی دوست داشت یک افق جدید را تجربه کند. برای او آرزوی موفقیت می کنم. از هوادارانمان می خواهم کوچکترین کامنت و توهینی برای او نگذارند. ما باید یک ادبیات جدید را ایجاد کنیم. او روزی به جمع ما باز می گردد. نباید با یک ادبیات عجیب و غریب او را بزنیم و بعدا با یک ادبیات متضاد او را دعوت کنیم.

 

 


افکار ما هر روز عوض می شود
برای بازی در برابر نفت هم باید بگویم یکی از دوستان گفته بود افکار من را می شناسد ولی باید بگویم که افکار ما هر سال عوض می شود. به هواداران هم قول می دهیم تا خوب بازی کنیم و در کنارش نتایج خوبی بگیریم.

 


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:25

کد خبر: 1342729/37  زمان: 20:30  1395/04/31  بازدید: 851

با نرسیدن یپشنهاد آرسنال:


وضعیت مهاجم کلمبیایی میلان همچنان نامشخص است.


به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده کارلوس باکا، مهاجم میلان، همچنان نامشخص است اما نهایتا تا فردا این بازیکن بباید تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.

 

 

باکا پیشنهادی 30 میلیون یورویی از وستهام دارد که مورد موافقت میلان نیز قرار گرفته است. با این حال این مهاجم بازی در لیگ قهرمانان اروپا را ترجیح می دهد و در انتظار پیشنهاد آرسنال است. تا این لحظه اما پیشنهادی رسمی از سوی تیم لندنی ارائه نشده و میلان به باکا اولتیماتوم داده که زودتر موضع خود را مشخص کند.

 

انتظار می رود فردا کارلوس باکا از بین پیسوتن به وستهام و ماندن در میلان، یک راه را انتخاب کند. باکا در صورت ماندن در میلان همراه تیم به اردوی پیش فصل آمریکا خواهد رفت.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:25

کد خبر: 1342734/24  زمان: 20:31  1395/04/31  بازدید: 1,267

تمرین امروز آبی پوشان در حالی که مرور برنامه های تاکتیکی را در خود داشت برگزار شد.


به گزارش "ورزش سه" تمرین امروز استقلالی ها از ساعت 18:30 در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد.

 


*پس از بازی تدارکاتی آبی پوشان در برابر خونه به خونه، حراست ورزشگاه آزادی اعلام کرده بود پس از این اط ورود تماشاگران ممانعت خواهد کرد که همین اتفاق هم افتاد و حدود 30، 40 هوادار این تیم نتوانستند به محل تمرین راه پیدا کنند.

 


*پیش از آغاز برنامه های تمرینی، علیرضا منصوریان در حدود 10 برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه های تمرینی را برای آنها آنالیز کرد.
*خسرو حیدری که در محل تمرین حضور داشت با هماهنگی کادرفنی استقلال به تمرین نپرداخت.


*غالب تمرین امروز آبی پوشان مرور برنامه های تاکتیکی بود.
*یکی از برنامه های پایانی تمرین استقلالی ها هم تمرین ضربات ایستگاهی بود، تمرین ضربات پشت محوطه و ضربات کرنر.


*هر از گاهی منصوریان تمرین را قطع کرده و بازیکنان را دور هم جمع می کرد تا نکته ای را توضیح دهد.
*در قسمتی از تمرین، منصوریان به شدت از دست مهاجم تیمش یعنی علی قربانی شاکی شد او معتقد بود قربانی به درستی تمرین تاکتیکی مورد نظر را به اجرا درنمی آورد.


*مراسم صرف شام بازیکنان نیز بعد از تمرین به اجرا درآمد، به گونه ای که در لحظات پایانی تمرین و در کناری، شام بازیکنان آماده شد.
* در پایان تمرین برنامه سازی از مرکز سیمای کردستان با علیرضا منصوریان راجع به حضور بازیکنان کرد در فوتبال ایران به صحبت پرداخت.



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:25

به گزارش "ورزش سه" از سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین عصر پنجشنبه استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.  

 

 

وضعیت استقلال؟


از وضعیت بدنی تیمم راضی هستم. با آمدن بدنساز خارجی، شرایطمان تغییر کرد. یک برنامه را با نظر او انجام دادیم. خیلی از آمدن او راضی هستیم. امروز متوجه شدم بازیکنی که می‌خواهد به تیم ملی برود، باید از فیلتر استقلال و پرسپولیس بگذرد. جوانان خوب و باهوشی داریم و بزرگترهای تیممان هم به خوبی آنها را کمک می کنند. از نحوه تمرینات راضی هستیم و از باشگاهمان بابت اردوی ارمنستان تشکر می کنم. از آقای افشارزاده و جهانیان خواسته ام جای ثابت برای تمرین به ما بدهند. قرار بود ثابت ما به زمین شماره دو بیاییم و دیدم که آقای طاهری هوس کرده اند سه روز در هفته آنها به اینجا بیایند. آنها دو ورزشگاه دارند و ما ورزشگاهی نداریم. صلاح هم نیست که دو رقیب بخواهد هر روز یک جا تمرین کنند. جهانیان قول داده اینجا را برای ما بگیرد. می خواهم به آقای طاهری بگویم که درست است ما رقیب هستیم ولی نمی شود هرجا ما می رویم، آنها هم بیایند. هرجا که ما ورود می کنیم، ایشان هم نصفش را می خواهد. ما تشکیلاتی مربی می کنیم و اینطور نیست که یک ربع قبلش تعیین کنیم چه تمرینی کنیم. مطمئنم که آقای جهانیان یک زمین برای ما می گیرد. ما زمین دیگری نداریم.

 

 وضعیت کنعانی زادگان و ورودی‌های استقلال؟


درباره کنعانی زادگان اطلاعات داشتیم که بازیکن پرسپولیس نیست و او را از ملوان جذب کرده ایم. ما اصول را رعایت کردیم و قراردادش را ثبت کرده‌ایم. کارت بازی او هم باید صادر شود. ما سه سال سن تیم را پایین آوردیم. جوانان باتجربه ای جذب کرده ایم که به تیم ملی و اروپا امیدوار باشند. وضعیت زکی پور هم شنیده ام که نفت جلوی او را گرفته است. او زیر پنجاه درصد گرفته است و قرارداد او فسخ شده است. نفت پایه ای نداشته است. تیم نفت در این ده سال تخلف کرده است. او یک طرفه با پایه های نفت فسخ کرده است. او 6 میلیون قراردادش بوده است و یک قران به او نداده اند. الان بازیکن ماست. اگر بخواهند جلوی او را بگیرند، مبارزه با قوانین فیفا است.

 

 انگیزه بازیکنان استقلال؟


بازیکنان ما لحظه شماری برای لیگ می کنند. یکی از بهترین های ما رحمتی است که او را نداریم. من درباره او هم صحبت می کنم و بهتر است قبل از بازی با نفت در این باره چیزی نگویم. با ادله و منطق دوستان را قانع می کنم که مسیر اشتباهی رفته اند. درباره تماشاگران هم باید بگویم که از سال 2000 این کار جمع شده است. تیم بارسلونا و رئال از قبل وی آی پی خود را می فروشند. سال به سال آنها بلیط خود را می فروشند و منبع درآمد است. اگر هواداران آنها توهین کنند، محروم می شوند؟ باید قوانین را یک بازنگری بکنیم. به نظرم ظلم بزرگی به هواداران استقلال بود. از دوستانمان گله دارم. در رابطه با هوادارانمان می دانیم که 30 میلیون هوادار ما دعایشان پشت سر ماست.  بازی برابر نفت؟ یکی از دوستان گفته بود افکار من را می شناسد ولی باید بگویم که افکار ما هر سال عوض می شود.

 

 قول به هواداران؟
ما قول می دهیم تا خوب بازی کنیم و در کنارش نتایج خوبی بگیریم.  

 

شهباززاده؟
من در این سال ها خیلی بازیکن دیده ام که در این شرایط گیر می کند. بین آینده و رویایش در اروپا و قلبش در استقلال. روز آخر به او گفتم حاضر به از دست دادن تو نیستم. او استقلال را دوست داشت و از طرفی دوست داشت یک افق جدید را تجربه کند. برای او آرزوی موفقیت می کنم. از هوادارانمان می خواهم کوچکترین کامنت و توهینی برای او نگذارند. ما باید یک ادبیات جدید را ایجاد کنیم. او روزی به جمع ما باز می گردد. نباید با یک ادبیات عجیب و غریب او را بزنیم و بعدا با یک ادبیات متضاد او را دعوت کنیم.

 

 تماس با کی روش؟
با او ارتباطی اخیرا نداشته ام.


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:25

کد خبر: 1342724/37  زمان: 19:33  1395/04/31  بازدید: 974

تیم المپیک برزیل خودش را آماده حضور در رقابت های المپیک 2016 می کند.


به گزارش "ورزش سه"، آخرین اردوی تیم المپیک برزیل پیش از آغاز رقابت های المپیک ریودوژانیرو در حالی آغاز شده که اولین جلسات تمرینی این تیم در شرایط جوی عجیب و غریبی در ریودوژانیرو برگزار شد.

 

مه بسیار شدید در شهر ریودوژانیرو باعث شد تا برزیلی ها در شرایط جوی بسیار سختی تمرین خود را برگزار کنند.

 

برزیل امیدوار است سرانجام موفق شود تنها جای خالی ویترین افتخارات خود را در فوتبال بین المللی کسب کند.

 

آن ها هیچ گاه نتوانسته اند در المپیک به مدال طلا برسند اما برگزاری این دوره از رقابت های المپیک در خانه و حضور پدیده های بسیار زیادی همچون گابریل باربوسا، گابریل ژسوس، فلیپه اندرسون و علی الخصوص نیمار باعث شده تا آن ها امید زیادی به کسب مدال طلا داشته باشند.

 

 

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:25

 

به گزارش "ورزش سه"، تا همین جا هم نقل و انتقالات مهمی در این تابستان صورت گرفته است؛ از جمله پیوستن زلاتان ابراهیموویچ و هنریک میخیتاریان به منچستریونایتد و رفتن ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی. از امروز تا پایان پنجره تابستانی، می توانید آخرین اخبار نقل و انتقالات را در همین صفحه دنبال کنید و از آخرین تحولات در ترکیب باشگاه های اروپایی مطلع شوید:

 

 

پنجشنبه(1395.4.31)

 

19:37: لوکاس مورا، وینگر برزیلی پاری سن ژرمن، پیشنهاد اتلتیکو مادرید را رد کرد.(UOL)

 

 19:20: رسمی:  آلن هلیلوویچ، هافبک کروات 20 ساله بارسا که فصل گذشته قرضی برای خیخون بازی می کرد، با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو به هامبورگ پیوست.(اسپورت)

 

 

19:13: کالچو نیوز ادعا کرده است که رئال با گابریل ژسوس، پدیده باشگاه پالمیراس پیش قرارداد امضا کرده است. این مهاجم مورد توجه بارسا، سیتی و اینتر نیز قرار دارد.

 

18:55: کوین ویمر، مدافع اتریشی تاتنهام، قراردادش را تا 2021 تمدید کرد.(دیلی میل)

 

 

17:45: لوکاکو، مهاجم بلژیکی اورتون، پلان C اتلتیکو در صورت ناکامی در جذب دیگو کاستا و اوبامیانگ است.(مارکا)

 

17:20: خوان لوپتگی، رسما حانشین دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا شد.

 

 

16:30: ایجنت پوگبا هرگونه توافق با منچستریونایتد را تکذیب کرد.(گل)

 

15:50: لوسیانو ویه تو، مهاجم اتلتیکو مادرید به احتمال فراوان به سویا خواهد پیوست.(آ اس)

 

15:15: گامیرو، مهاجم سویا، به اتلتیکو نزدیک و از بارسلونا دور شد.(مارکا)

 

14:20: ماریو گوتزه به صورت رسمی به باشگاه سابقش دورتموند بازگشت.

 

 

13:15: باشگاه استوک سیتی با لیورپول بر سر انتقال جو آلن با 13 میلیون پوند به توافق رسیده است. ( تلگراف)

 

12:50: چلسی قصد دارد روملو لوکاکو، مهاجم سابق خود را با 60 میلیون یورو به استمفوردبریج بازگرداند. ( دی مارتزیو )

 

12:05: لیورپول با نیوکاسل بر سر انتقال وینالدوم به توافق رسیده است.‌(اسکای اسپورتس)

 

11:35: فلانگان در آستانه انتقال قرضی به برنلی قرار دارد.‌(لیورپول اکو)

 

10:44: چلسی قصد دارد با 25 میلیون پوند، ویکتور لیندلوف، مدافع بنفیکا را به خدمت بگیرد. ( دیلی میرر )

 

10:04: رافائل واران، پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است. (مارکا)

 

 

 

چهارشنبه(1395.4.30)

 

23:51: منچستریونایتد و یوونتوس بر سر انتقال پل پوگبا به توافق رسیدند. (اکیپ)

 

23:13: آرسنال به دنبال موسی سیسوکو است اما حاضر نیست مبلغ 35 میلیون پوند مورد نظر نیوکاسل را بپردازد. آنها برای این هافبک فرانسوی حاضر به پرداخت 20 میلیون پوند هستند. (تاک اسپورت)

 

22:45: باشگاه ساندرلند در حال مذاکره با دیوید مویس است تا او را جانشین سم آلاردایس کند. گفته می شود آلاردایس به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس معرفی می شود. (اونینگ استاندارد)

 

22:11: بروسیا دورتموند برای خرید ماریو گوتزه با بایرن بر سر مبلغ 23 میلیون یورو به توافق رسید. (زوددویچه سایتونگ)

 

21:53: ماریو گومز که اعلام کرده از بشیکتاش جدا خواهد شد، پیشنهاد وولفسبورگ را رد کرد. (کوریره دلو اسپورت)

 

21:17: سوانسی به دنبال به خدمت گرفتن ناصر شاذلی، هافبک تاتنهام است. (دیلی میل)

 

20:54: انتقال نون سوبوتیچ، مدافع دورتموند به میدلزبورو، به دلیل نیاز این بازیکن به جراحی از ناحیه دنده، منتفی شد. (اسکای اسپورتس)

 

20:15: وست بروم هنوز به پیشنهاد 20 میلیون پوندی استوک برای سایدو براهینو پاسخ نداد. (اسکای اسپورتس)

 

19:50: ناپولی در صورت فروش ایگواین، سراغ کریم بنزما خواهد رفت. آن ها باور دارند که با پول فروش ایگواین، می توانند ستاره رئال را جذب کنند.(کالچومرکاتو)

 

19:10: باشگاه رم پس از رسیدن به توافقات شخصی با ناچو، مدافع رئال، در انتظار رسیدن به توافق با این باشگاه است.(اسکای اسپورتس)

 

18:45: مارکو پیاکا، وینگر جوان دیناموزاگرب، فردا در آزمایشات پزشکی یوونتوس شرکت خواهد کرد.(اسکای اسپورتس)

 

18:30: آلوارو نگردو مهاجم سابق تیم های منچسترسیتی و والنسیا به طور رسمی به میدلزبورو انگلیس پیوست.

 

 

17:38: وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر، امروز عصر در لندن ملاقاتی با مسئولان آرسنال خواهد داشت.(گاتزتا دلا اسپورت)

 

 

16:56: باشگاه اینتر همچنان در تلاش است تا موافقت لاتزیو را برای خرید آنتونیو کاندروا جلب کند.(اسکای اسپورتس)

 

16:30: کلودیو براوو علی رغم داشتن پیشنهاد از باشگاه منچسترسیتی قصد دارد به حضورش در بارسلونا ادامه دهد.(گل)

 

15:45: چلسی با پیشنهادی 25 میلیون پوندی قصد دارد ویکتور لیندلوف، مدافع کناری بنفیکا، را جذب کند.(رکورد)

 

 

15:15: باشگاه شالکه قصد دارد لازار مارکوویچ، هافبک لیورپول، را به عنوان جانشی لروی سانه به خدمت بگیرد.(گل)

 

14:35: مونیر الحدادی و سرجی سمپر ، قراردادشان با باشگاه بارسلونا را تمدید کردند.

 

 

 

 14:10: آلوارو نگردو با باشگاه میدلزبرو به توافق رسیده است. (اسکای اسپورتس)

 

13:45: سویا، قهرمان لیگ اروپا موفق شد فرانکو وازکز، هافبک پالرمو را به خدمت بگیرد.(وبسایت باشگاه سویا)

 

13:20: چلسی و اورتون در تلاش هستند که کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی را به خدمت بگیرند. (سان)

 

13:05: محتمل ترین نقل و انتقالات به انتخاب اسکای اسپورتس:

 

 

12:55: بورخا مایورال، پدیده جوان رئال مادرید، کمپ تمرینی تیم در مونترال را ترک خواهد کرد تا قرارداد قرضی اش با ولفسبورگ را امضا کند. ( مارکا )

 

12:44: یوونتوس نمانیا ماتیچ و موسی سیسوکو را به عنوان جانشین‌های پل پوگبا در نظر دارد. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

12:35:  تلاش های نافرجام اتلتیکو برای جذب دیگو کاستا باعث شده تا توجه این تیم به دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول جلب شود. ( بلیچر )

 

12:25: راب هولدینگ به زودی از بولتون به آرسنال منتقل خواهد شد. (اسکای اسپورتس)

 

12:15:  پس از حذف جیمز ویلسون از تور پیش فصل یونایتد، او در آستانه پیوستن به فولام قرار دارد. (سان)

 

11:55:  آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به زودی با ایجنت ایکاردی ملاقاتی خواهد داشت. ( کوریره دلو اسپورت‌)

 

11:45: مورینیو به ماتا اعلام کرده که می‌تواند در منچستر بماند و برای جایگاهش بجنگد.( میرر )

 

11:20: منچستریونایتد به جمع مشتریان جان استونز، مدافع اورتون اضافه شد. ( تایمز)

 

10:55: ادی هاو، سرمربی بورنموث، تمایلی به قبول هدایت تیم ملی انگلیس ندارد. (دیلی میرر)

 

10:10: پل پوگبا، هافبک یوونتوس مذاکراتش با یونایتد را فعلا متوقف کرده است. ( گاردین)

 

سه شنبه(1395.4.29)

 

23:45: باشگاه سویا اعلام کرد برای فروش کوین گامیرو، ستاره فرانسوی اش، 40 میلیون یورو می خواهد. (رادیو سویا)

 

23:13: رافا بنیتس، سرمربی نیوکاسل، در صورتی با جورجینیو وینالدوم به لیورپول موافقت می کند که لوکاس لیوا، هافبک برزیلی قرمزها راهی سنت جیمزز پارک شود. (دیلی تلگراف)

 

22:50: منچسترسیتی خرونیمو رویی را به طور رسمی به خدمت گرفت و او را بلافاصله به رئال سوسیه‌داد قرض داد. (دیلی میل)

 

22:10: بارسلونا و باشگاه هامبورگ برای انتقال آلن هلیلوویچ با یکدیگر به توافق رسیدند. بارسلونا البته بند بازخرید در قرارداد هلیلوویچ با هامبورگ قرار می دهد.(گل)

 

21:35: فرانکو وازکز، هافبک پالرمو، به طور رسمی راهی سویا اسپانیا شد.

 

 

20:45: سویا به دنبال بازگرداندن خسوس ناواس، هافبک سابق خود، از منچسترسیتی است.(گل)

 

20:30: مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، هر گونه توافق با یونایتد را تکذیب کرد.(گل)

 

19:30: روی پاتریسیو، دروازه بان ملی پوش اسپورتینگ لیسبون مورد علاقه سیتی قرار گرفته است. رقم پیشنهادی سیتیزن ها 7 میلیون یورو است.(میرور)

 

19:00: استوک سیتی حاضر است 15 میلیون یورو برای جذب ستاره گابنی یوونتوس "ماریو لمینا"  بپردازد. لسترسیتی دیگر خواهان لمینا محسوب می شود.(گل)

 

 

18:20: آلوارو نگردو، مهاجم والنسیا در آستانه پیوستن به میدلزبرو.(میرور)

 

18:00: بشیکتاش ترکیه خواهان به خدمت گرفتن باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی منچستریونایتد.(فوتوماچ)

 

17:45: تمدید قرارداد منیر الحدادی و سرجی سامپر با بارسلونا تا سال 2019.

 

17:25: امضای قرارداد منچستر سیتی با جرونیمو رویی، دروازه بان سوسیداد. این بازیکن فصل بعد نیز (بصورت قرضی) برای سوسیداد بازی خواهد کرد. حقوق سالانه رویی از سیتی، 4 میلیون یورو گزارش شده است.(آ.اس)

 

 

16:50: سران منچستر قصد دارند تا با سران یوونتوس و مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا، جلسه ای در خصوص نهایی کردن انتقال پوگبا برگزار کنند (فوتبال ایتالیا)

 

16:44: موسی سیسوکو اذعان داشت که علاقمند است به بازی کردن در لیگ برتر ادامه دهد (اسکای اسپورت)

 

16:41: منچستر سیتی قصد دارد تا با هفت میلیون یورو، روی پاتریسیو دروازبان تیم ملی پرتغال را به خدمت بگیرد (استار)

 

16:34: انکندو امروز در تست پزشکی تاتنهام شرکت خواهد کرد (اسکای اسپورت)

 

16:28: مسئولان بایرلورکوزن اعلام کردند که عمر توپراک، مدافع خود را به دورتموند واگذار نخواهند کرد (فوتبال ایتالیا)

 

16:25: یوهان برگ گودموندسون، ستاره ایسلندی رسما به تیم برنلی پیوست.

 

 

16:15: رد پیشنهاد 60 میلیون یورویی اتلتیکو برای جذب دیگو کاستا از سوی باشگاه چلسی.(مارکا)

 

15:19: مذاکرات جدی بر سر انتقال اکستل ویتسل به اینتر میلان آغاز شده است (سمپره اینتر)

 

15:01: یوونتوس هم به صف خریداران آندره گومز، ستاره پرتغالی والنسیا پیوست (اسکای اسپورت)

 

14:43: اتلتیکو مادرید تایید کرد که دیگو کاستا در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد (اسکای اسپورت)

 

14:14: آرسنال در آستانه به خدمت مدافع 21 ساله بولتون، راب هولدینگ قرار دارد (گاردین)

 

13:28: لاتزیو قصد دارد تا یاردل، بازیکن 31 ساله اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد (فوتبال ایتالیا)

 

12:50: آندره گومس به زودی به صورت رسمی به رئال مادرید خواهد پیوست. (مارکا)

 

12:20:  استوک سیتی به دنبال جذب رابین فان پرسی، مهاجم سابق آرسنال و منچستریونایتد است.(دیلی میل)

 

11:50: اینتر به دنبال جذب لوکاس واسکز، مهاجم جوان رئال مادرید است. (کوریره دلو اسپورت)

 

11:05: کلاون، مدافع آگزبورگ در تست‌های پزشکی لیورپول. (دیلی میل)

 

10:45: انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد که کاستا به بازگشت به این باشگاه نزدیک است.

 

 

10:35: ایجنت ژیرو، شایعه جدایی این بازیکن از آرسنال را تکذیب کرد.

 

10:10: آرسنال قصد دارد برای جذب جیسون دنایر و متیاس گینتر، پیشنهاداتی به باشگاه‌های منچسترسیتی و بروسیا دورتمند ارائه کند. (سان)

 

دوشنبه(1395.4.28)

 

23:20: رونالد کومان، سرمربی اورتون، قصد دارد برای به خدمت گرفتن ویلیام کاروالیو، هافبک ملی پوش پرتغال، پیشنهادی 30 میلیون پوندی ارائه بدهد. (دیلی میل)

 

22:44: آدام بوگدان، دروازه بان لیورپول، در آستانه توافق با ویگان اتلتیک قرار دارد. (ESPN)

 

22:17: یوونتوس در آستانه خدمت گرفتن مارکو پیاکا، ستاره جوان دینامو زاگرب قرار دارد. (سایت گل)

 

21:45: دیگو کاستا تقاضایی برای جدایی از چلسی نداده و انتظار می رود در استمفوردبریج بماند. (لاندن اونینگ استاندارد)

 

 

 

21:17: منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن فابینیو، مدافع کناری موناکو است. (دیلی میل)

 

20:50: ساوتهمپتون قصد دارد قرارداد سدریک سوارس، مدافع راستش را تمدید کند. (دیلی میل)

 

20:39: 10 انتقال احتمالی فوتبال انگلیس که امروز بیش از همه در مورد آن صحبت شد:

 

 

 

 

 

19:56: مایکل آگاتزی، دروازه بان میلان، به تیم چزه نا در سری B پیوست.

 

19:25: داویده سانتون، مدافع چپ اینتر در تست های پزشکی ناپولی.(گاتزتا)

 

19:03: لورن کوشیلنی، پیشنهاد تمدید قرارداد آرسنال را رد کرد. بایرن از تیم های خواهان او محسوب می شود.(کالچومرکاتو)

 

18:35: پدر لروی سانه، ستاره ملی پوش باشگاه شالکه، احتمال پیوستن پسرش به رئال را تایید کرد.(اسکای دویچلند)

 

18:00: رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون احتمال پیوستن ژوائو ماریو به اینتر را رد کرد.(اوژوگو)

 

17:54: یوونتوس هم به صف خریداران گابریل باربوسا، ستاره بزریلی و 20 ساله سائوپائولو پیوست ( مارکا)

 

17:39: لاتزیو خواهان به خدمت گرفتن چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی سویا میباشد ( فوتبال ایتالیا)

 

17:23: احتمالا آدام لیاییچ، هافبک سابق رم و اینتر امروز در تست پزشکی تورینو شرکت خواهد کرد ( فوتبال ایتالیا)

 

17:10: باشگاه کایزسلاترن قصد دارد تا دوباره میروسلاو کلوزه را جذب کند. کلوزه از سال 1999 تا 2004 عضو این تیم بود و از آنجا به فوتبال آلمان معرفی شد ( اسکای اسپورت)

 

17:00: ورسالیکو، بال راست کروات رسما به اتلتیکو پیوست.

 

 

16:45:مدیر برنامه های هیگواین اذعان داشت که هنوز هیگواین بازیکن ناپولی محسوب می‌شود اما امکان هرگونه انتقالی وجود دارد ( فوتبال ایتالیا)

 

16:40:آلوارو نگردو، مهاجم اسپانیایی در آستانه پیوستن به میدلزبورو قرار دارد ( اسکای اسپورت )

 

16:25: دو باشگاه رئال سوسیداد و سویا، قصد دارند تا فرناندو یورنته، مهاجم اسبق یوونتوس را به خدمت بگیرند ( مارکا)

 

15:45: پورتو می خواهد تا جکسون مارتینز، مهاجم کلمبیایی گوانگژو را با مبلغ 30 میلیون یورو خریداری کند ( اسکای اسپورت)

 

15:11: لیورپول با 3.5 میلیون پوند به دنبال راگنار کلاون، مدافع آگزبورگ است.

 

15:05: لاتزیو با 15 میلیون پوند به دنبال جذب انر والنسیا، مهاجم وستهام است ولی رقابت سختی با سوانسی در پیش رو دارد. (دیلی میرر)

 

14:55: باشگاه لسترسیتی، درآمد حاصل از فروش کانته را برای به خدمت گرفتن رابی بردی و مایکل کین استفاده خواهد کرد. (دیلی میرر)

 

14:30: جیمز پالوتا، مالک رم گفته است که این باشگاه در آستانه جذب مدافع رئال مادرید، "ناچو" قرار دارد.(گاتزتا)

 

13:05: رئال مادرید آخرین تلاش‌های خود برای جذب پل پوگبا، ستاره یوونتوس را انجام خواهد داد.(آ.اس)

 

12:50: پس از قطعی شدن شکست آرسنال در جذب هیگواین، حال توپ چی ها به دنبال به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر خواهند بود. (سان)

 

12:10: منچسترسیتی و اورتون به دنبال جذب روی پاتریسیو، گلر تیم ملی پرتغال هستند. (سان)

 

11:34: به نظر می رسد به زودی شاهد رسمی شدن انتقال ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید به رم خواهیم بود. ( فوتبال ایتالیا)

 

11:23: امروز، سران باشگاه یوونتوس و ناپولی در مورد هیگواین مذاکره خواهند کرد و تکلیف این انتقال، امروز مشخص خواهد شد. ( فوتبال ایتالیا)

 

11:21:  باشگاه آرسنال قصد دارد تا کوشیلنی، مدافع تیم خود را با جیسون موریو، مدافع کلمبیایی اینتر معاوضه کند ( مارکا )

 

11:10: باشگاه بایرن نیز شایعات بازگشت گوتزه به دورتموند را تایید کرد و اذعان داشت که تکلیف این انتقال تا چند روز اینده مشخص می شود ( اسکای اسپورت)

 

 

 

10:50: لیورپول هم به صف مشترین وینالدوم، ستاره نیوکاسل پیوست ( اسکای اسپورت)

 

10:25: بایرن مونیخ به جذب گابریل باربوسا یک قدم دیگر نزدیک شد.‌(  گلوبو اسپورته )

 

10:17: پس از مصدومیت آرین روبن، بایرن مونیخ به دنبال جذب سانه، پدیده شالکه است. (بیلد)

 

یکشنبه(1395.4.27)

 

22:23: اینتر در رقابت با اورتون و لستر، قصد دارد اکسل ویتسل، هافبک تیم ملی بلژیک را به خدمت بگیرد. (سان آن ساندی)

 

21:51: سوانسی هم به جمع مشتریان انر والنسیا، مهاجم وستهام اضافه شد (استار آن ساندی)

 

21:13: چلسی قصد دارد در رقابت با یوونتوس؛ گابریل باربوسا، مهاجم سانتوس را به خدمت بگیرد. یووه پیشنهادی 18 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ارائه داده اما پیشنهادی آبی های لندن بیشتر است. (گلوبو اسپورته)

 

20:53: تاتنهام برای خرید جورجس کوین انکودو، هافبک کناری مارسی، ابراز تمایل کرد. (اسکای اسپورتس)

 

20:17: هال سیتی به دنبال به خدمت گرفتن هال رابسون کانو، مهاجم تیم ملی ولز است. (اسکای اسپورتس)

 

19:47: جکسون مارتینز، ستاره کلمبیایی، پس از حضور در فوتبال چین، خواهان بازگشت به پورتو شده است.(آ اس)

 

19:25: جسی لینگارد در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد.(میرور)

 

 

19:13: جان فلاناگان، مدافع راست لیورپول مورد توجه سلتیک قرار گرفته اما یورگن کلوپ مایل به حفظ این بازیکن است.(لیورپول اکو)

 

18:55: لاتزیو خواهان جذب قرضی ادر والنسیا از وستهام شد. باشگاه ایتالیایی حاضر است سه میلیون یورو برای این انتقال هزینه کند و در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن، 10 میلیون یورو برای خرید قطعی او پرداخت خواهد کرد.(کالچومرکاتو)

 

18:30: ناچو پس از صحبت با زیدان متقاعد شده است تا همراه کاروان رئال به کانادا سفر کند. پیوستن او به رم نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.(مارکا)

 

18:15: دیگو لوپز،دروازه بان سابق رئال و حال حاضر میلان، جانشین احتمالی آسمیر بگوویچ در چلسی.(آنسا)

 

17:50: چلسی با پیشنهادی 25 میلیون یورویی خواهان جذب شکران مصطفی، مدافع آلمانی والنسیا شد.(مارکا)

 

 

17:20: پوگبا با انتقالی 125 میلیون یورویی، در یک قدمی منچستر یونایتد. ستاره یوونتوس سه شنبه در تست پزشکی شیاطین سرخ حضور خواهد یافت.(سان)

 

16:44: منچستر یونایتد قصد دارد تا خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید را به ترکیب خود اضافه کند.( اسکای اسپورت)

 

16:24: محتمل ترین اتفاقات نقل و انتقالات به انتخاب اسکای اسپورت

 

 

 

 

16:19: در صورت ناکامی در جذب هیگواین، آرسنال قصد دارد تا مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر را به خدمت بگیرد. ( اسکای اسپورت)

 

16:08: چلسی قصد دارد تا پیشنهاد 32 میلیون یورویی، مانولاس، مدافع تیم رم ایتالیا را به خدمت بگیرد. ( فوتبال ایتالیا)

 

15:47: به نظر می‌رسد در روزهای آینده، باید شاهد انتقال فدریکو مارکتی، دروازبان 33 ساله لاتزیو به لیورپول باشیم. ( فوتبال ایتالیا)

 

15:33: آرسنال و لیورپول در پی جذب مارسلو برزوویچ، هافبک تیم ملی کرواسی هستند. ( اکسپرس)

 

15:20: پیشنهاد 94.7 میلیون یورویی یوونتوس برای جذب گونزالو هیگواین.(گاتزتا)

 

15:00: بارسلونا علاقمند به جذب لوکاس لیما، هافبک 26 ساله سانتوس.(موندودپورتیوو)

 

13:35: پس از صحبت‌های اخیر کونته مبنی بر اینکه چلسی نام بزرگی جذب نخواهد کرد، مدیران باشگاه به دنبال جذب آیو، مهاجم سوانسی هستند. (سان)

 

13:24: لیورپول خواهان جذب جرمی متئو، مدافع فرانسوی بارسلونا را برای تقویت خط دفاع خود جذب کند ( دیلی میل)

 

13:16: بایرن مونیخ در پی جذب کوشیلنی از آرسنال است. کارلتو روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و در صورت جلب رضایت آرسنال، این بازیکن به بایرن می‌پیوندد. ( اسکای اسپورت)

 

12:59: ناپولی قصد دارد تا در صورت جدایی هیگواین؛ مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر را به خدمت بگیرد ( فوتبال ایتالیا)

 

12:47: به نظر می رسد جولیان دراکسلر، همچنان بزرگ‌ترین هدف آرسنالی‌ها برای تابستان باشد ( استار)

 

12:29: رونالد کومان قصد دارد تا ویلفرد بونی را وارد معامله جان استونز کند و از طریق فروش استونز به من‌سیتی، ویلفرد بونی مهاجم ابن تیم را به خدمت بگیرد. (گاردین)

 

12:22: یوونتوس قصد دارد تا در صورت جدایی پوگبا، نمانیا ماتیچ از چلسی را به خدمت بگیرد. ( اسکای اسپورت)

 

 

12:16: چلسی قصد دارد برای جذب ریاض محرز، ستاره لسترسیتی پیشنهادی به این باشگاه ارائه کند.(اکسپرس)

 

11:14: باشگاه ناپولی اعلام کرد که هیگواین هیچگاه درخواست جدایی از باشگاه ارائه نکرده است.

 

11:03: باشگاه اسپانیول، شرایط خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد را تحت نظر دارد. (ساندی پیپل)

 

10:33:  چلسی پس از شکست در جذب بونوچی به دنبال به خدمت گرفتن مصطفی. (دیلی میرر)

 

10:10: رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب آندره گومس، هافبک والنسیا هستند. (آ.اس)

 

شنبه(1395.4.26)

 

 

23:45: پابلو پیاتی، وینگر آرژانتینی والنسیا، با قراردادی قرضی و یک ساله به اسپانیول پیوست.

 

23:27: دیافرا ساخو، مهاجم وستهام، که به دنبال جدایی از این باشگاه است، از حضور در تور پیش فصل این باشگاه در اتریش سرباز زد. از ساندرلند و وست بروم به عنوان مشتریان او نام برده می شود. (اسکای اسپورتس)

 

23:06: شالکه آماده فروش لروی سانه به منچسترسیتی است، قصد دارد دوشان تادیچ، هافبک ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد.(اسکای اسپورتس)

 

22:45: تایید مذاکرات بر سر انتقال گوتزه به دورتموند از سوی باشگاه بایرن مونیخ. (بیلد)

 

22:10: رسمی: گانزو با قراردادی 5 ساله به ارزش 10 میلیون یورو از سائوپائولو به سویا پیوست.

 

 

21:40: ادامه مذاکرات مانچینی با مدیران فدراسیون فوتبال روسیه برای پذیرفتن هدایت تیم ملی این کشور.(آنسا)

 

21:30: رئال مادرید به جذب ریکاردو رودریگز، بال چپ سوئیسی ولفسبورگ نزدیک تر شد.(آ اس)

 

 

20:50: بورخا مایورال، ستاره جوان رئال مادرید در تست پزشکی باشگاه ولفسبورگ.(مارکا)

 

20:15: آندره شورله، ملی پوش ولفسبورگ با دورتموندی ها به توافق دست یافت.(بیلد)

 

19:50: بشیکتاش ترکیه برای جذب ژرمی متئو، مدافع بارسلونا پیشنهادی 7 میلیون یورو ارائه داده است.(NTV SPOR)

 

19:30: فران واسکز بصورت رسمی از پالرمو به سویا پیوست.

 

18:50: رسمی: امانوئله جاکرینی از بولونیا به ناپولی پیوست.

 

 

18:30: انگولو کانته، ملی پوش فرانسوی لسترسیتی، با قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو به چلسی پیوست.

 

17:10: باشگاه سویا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که توانسته فرانکو وازکز، هافبک پالرمو ایتالیا، را جذب کند.

 

16:10: آدام لیاییچ، مهاجم رم، برای پیوستن به تیم تورینو با این تیم به توافق نهایی رسید.(اسکای اسپورتس)

 

15:45: باشگاه والنسیا شوکدران مصطفی، مدافع میانی خود را ، با 20 میلیون یورو به میلان ایتالیا پیشنهاد داده است.(مارکا)

 

15:15: باشگاه کریستال پالاس در آستانه جذب سیدو براهینو از وست برومویچ با مبلغ 30 میلیون پوند قرار دارد.(سان)

 

14:10: باشگاه واتفورد، پیوستن خوان کامیلو زونیگا، مدافع ناپولی را به صورت قرضی به این باشگاه تایید کرد.

 

 

13:45: میلان علاقمند است تا دانیله روگانی، مدافع جوان و آینده ‌دار ایتالیایی یوونتوس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.( فوتبال ایتالیا)

 

13:40: میلان و رم قصد دارند تا سباستین جووینکو، بازیکن سابق یوونتوس که در حال حاضر در لیگ آمریکا فعلالیت می کنند را به سری آ بازگردانند ( اسکای اسپورت)

 

13:35: باشگاه رم فصد دارد تا مانولاس را در تیم خود حفظ کند. از چلسی، آرسنال و دورتموند به عنوان مشتریان مانولاس نام برده می شود ( فوتبال ایتالیا)

 

13:02: به نظر می رسد دیگر کانته را باید بازیکن چلسی دانست و انتقال این هافبک فرانسوی لستر سیتی با 32 میلیون یورو، به زودی نهایی می شود. ( اسکای اسپورت)

 

12:57: فرناندو وازکز، هافبک ایتالیایی پالرمو در آستانه پیوتن به سویا قرار دارد ( مارکا)

 

12:44: زونیگا، مدافع کلمبیایی ناپولی، در آستانه پبوستن به واتفورد قرار دارد. ( اسکای اسپورت)

 

12:36: تاتنهام قصد دارد تا انکوندو، وینگر فرانسوی و جوان مارسی را به خدمت بگیرد. قیمت احتمالی این انتقال 15 میلیون یورو تخمین زده شده است. ( اکیپ)

 

12:11: داوید سانتون، مدافع ایتالیایی اینتر میلان به ناپولی خواهد پیوست. ( سمپره اینتر)

 

11:55: الکس سانگ در آستانه ترک بارسلونا و پیوستن به روبین کازان روسیه قرار دارد. (اسپورت)

 

11:05: محتمل ترین نقل و انتقالات به انتخاب اسکای اسپورتس.

 

 

 

10:30: منچسترسیتی به دنبال جذب یروئن زوئت، دروازه بان پی اس وی آیندهوون. ( دیلی استار)

 

10:05: کارلوس باکا در حال بررسی پیشنهاد اتلتیکو و آرسنال. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

جمعه (1395.4.25)

 

23:37: رمی ها با شرایط آرسنال برای به خدمت گرفتن قرضی وویژک شزنی موافقت کردند و در چند روز آینده، این قرارداد به امضا خواهد رسید. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

23:15: ریاض محرز قصد ندارد قراردادش را با لسرسیتی تمدید کند و می خواهد به یک باشگاه بزرگتر در لیگ برتر بود. هنوز سه سال از قرارداد او با لستر باقی مانده است. (فرانس فوتبال)

 

 

 

22:30: تونی سانابریا با انتقالی 7.5 میلیون یورویی از رم به بتیس پیوست.

 

22:06: نقل و انتقالات احتمالی مدعیان لیگ برتر در یک نگاه:

 

 

آرسنال: دراکسلر، روگانی و لاکازت (خریدهای احتمالی) بیرین، ژیرو و شزنی (خروجی های احتمالی)

 

 

چلسی: کانته، کوکلین و کولیبالی (خریدهای احتمالی) دیگو کاستا، ماتیچچ و فابرگاس (خروحی های احتمالی)

 

 

 

منچسترسیتی: استونز، سانه و مورنو (خریدهای احتمالی) یحیی توره (خروجی احتمالی)

 

 

لیورپول: لوکاس مورا، محمود داهود و هکتور (خریدهای احتمالی) جو آلن، بنتکه و لوئیس آلبرتو (خروجی های احتمالی)

 

 

منچستریونایتد: پوگبا، آنتونی اوکانر و جیمز اوکانر (خریدهای احتمالی) وارلا، دارمیان و ماتا (خروجی های احتمالی)

 

21:19: 10 انتقال احتمالی فوتبال انگلیس که امروز بیش از همه در مورد آن صحبت می شود:

 

 

 

20:55: مهدی بن عطیه، مدافع بایرن، با انتقالی قرضی راهی یوونتوس شد.

 

 

 

20:13: سوانسی در آستانه به خدمت گرفتن مارک بیریگیتی، دروازه استرالیایی، قرار دارد. (ولز آنلاین)

 

19:30: اوبامیانگ که گزینه دوم تقویت خط حمله اتلتیکو پس از کاستا محسوب می شود، در مذاکراتش خواهان دریافت حقوق 12 میلیونی یورویی شده است.(آ.اس)

 

 

19:05: آنچلوتی هرگونه تمایل بایرن برای فروش کیمش را رد کرد.(بیلد)

 

18:50: لاتزیو به جذب لوکاکو، مهاجم بلژیکی ائورتون نزدیک تر شد(کالچومرکاتو)

 

18: 18: مذاکرات فشرده میلانی ها با مسئولان ویارئال برای جذب موساکیو.(کوریره)

 

17:30: احتمال دارد ژردان شقیری، ستاره ملی‌پوش و سوئیسی سابق بایرن مونیخ که اکنون در لیگ انگلیس توپ می‌زند، جانشین مخیتاریان در بورسیادورتموند شود.(کالچومرکاتو)

 

17:03: غیررسمی: کانته با 37 میلیون یورو به چلسی پیوست.(دیلی میل)

 

17:00: مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد. اینتر، وستهام و ناپولی از مشتریان او هستند.

 

 

16:43: جاکرینی، ملی پوش ایتالیایی باشگاه بولونیا در تست های پزشکی ناپولی.(گاتزتا)

 

16:17: مونتویا، مدافع راست بارسلونا که فصل گذشته قرضی برای اینتر و بتیس به میدان رفت، جانشین احتمالی باراگان در والنسیا خواهد شد.(موندودپورتیوو)

 

15:45: ممفیس دیپای، ستاره هلندی یونایتد در فهرست خرید بارسلونا(تلگراف)

 

 

15:16: واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی اعلام کرد که میلان و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن کاپیتان اینتر هستند اما خود ایکاردی مایل به ماندن در ترکیب نراتزوری‌ هاست(سمپره اینتر)

 

14:44: به نظر می‌رسد یوونتوس با خود هیگواین بر سر مبلغ 30 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و حالا باید نظر مساعد مسئولان ناپولی را نیز جذب کنند ( اسکای اسپورت)

 

14:28: ریس باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که یان دراکسلر صد در صد در این تیم باقی می‌ماند و شایعات پیوستن او به آرسنال واقعیت ندارد ( اسکای اسپورت)

 

14:16: باشگاه ناپولی، توافق هیگواین با یوونتوس را تکذیب کرد. (مصاحبه رئیس باشگاه ناپولی)

 

14:14: باشگاه ناپولی خبر داد که امروز تست های پزشکی امانول جاکرینی، هافبک ایتالیایی ساندرلند انجام خواهد شد و جاکرینی به جمع بازیکنان ناپولی خواهد پیوست.( فوتبال ایتالیا)

 

13:44: به احتمال فروان دومنیکو براردی، مهاجم گلزن ساسولو در این تیم ماندگار خواهد شد. از تاتنهام و اینتر به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده میشد( فوتبال ایتالیا)

 

12:34: والنسیا هم به صف مشتریان ناچو فرناندز پیوست اما به نظر می رسد رم شانس بیشتری برای جذب این مدافع اسپانیایی دارد.(فوتبال ایتالیا)

 

11:58: تاتنهام قصد دارد تا برای جذب جورجونیو وینالدوم با نیوکاسل وارد مذاکره شود. کارشناسان، قیمت وینالدوم را در حدود 25 میلیون یورو تخمین زده اند ( دیلی میل)

 

 

 

 

11:35: اینترمیلان در فکر معاوضه رانوکیا و آچربی. نراتزوری‌ها قصد دارند تا مدافع ایتالیایی خود را با آچربی از ساسولو معاوضه کنند( سمپره اینتر)

 

11:10: سوانسی قصد دارد تا جوآلن، هافبک ولزی و سابق خود را  بازگرداند. البته بعید به نظر می رسد با توجه به عملکرد خوب آلن در یورو، کلوپ به چنین انتقالی رضایت بدهد.( اسکای اسپورت)

 

10:45: والنسیا قصد دارد در صورت تمایل رئال مادرید به جذب آندره گومز، متئو کواچیچ کروات را از کهکشانی ها خریداری کند( آس) 

 

10:28: باشگاه دورتموند با بایرن مونیخ برای بازگرداندن ماریو گوتزه به سیگنال آیدونا پارک به توافق رسید. ( بیلد)

 

09:45:  شکست اینتر در چدب یجیی توره پس از یک سال و نیم تلاش.(گاتزتا دلو اسپورت)

 

09:40: توافق هیگواین و یوونتوس برای انتقال ستاره آرژانیتی به تورین.( سایت گل)

 

 

 

پنجشنبه (1395.4.24)

 

23:18: آینتراخت فرانکفورت به دنبال به خدمت گرفتن گیرمو وارلا، مدافع جوان منچستریونایتد است. (کیکر)

 

23:00: جوردن آیب، ستاره جوان لیورپول، با انتقالی 15 میلیون پوندی و قراردادی 4 ساله به باشگاه بورنموث پیوست.

 

21:33: لسترسیتی آخرین پیشنهادش را برای خرید مایکل کین، مدافع برنلی ارائه داد؛ 15 میلیون پوند. (مترو)

 

21:06: نقل و انتقالات احتمالی مدعیان لالیگا در یک نگاه:

 

 

بارسا: ویه‌تو و بیرین (خریدهای احتمالی) کریستین تیو، آردا توران و فرمالن (خروجی های احتمالی)

 

 

 

 

رئال مادرید: اندور (خرید احتمالی) موراتا، کروس و واران (خروجی های احتمالی)

 

 

 

اتلتیکو: کیتا، دیگو کاستا و ایکاردی (خریدهای احتمالی) ویه‌تو و خوان فران (خروجی های احتمالی)

 

 

20:37: 10 انتقال احتمالی فوتبال انگلیس که امروز بیش از همه در مورد آن صحبت می شود:

 

 

 

 

20:10: باشگاه فیورنتینا و یوونتوس برای به خدمت گرفتن آدِم لیائیچ، هافبک بوسنیایی رم، رقابت دارند. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

 

19:40: کارلوس باکا با وجود داشتن پیشنهاد خوب از وستهام و اتلتیکو، از علاقه اش برای ماندن در میلان سخن گفت.(کوریره)

 

 

19:15: مسئولان بارسلونا برنامه ای برای خرید یک بال راست به جای دنی آلوس ندارند.(موندودپورتیوو)

 

18:50: سفر مسئولان پالمیراس برزیل به بارسلونا برای نهایی کردن مذاکرات انتقال گابریل ژسوس به بارسا.(موندودپورتیوو)

 

18:15: توافق اینتر و اسپورتینگ لیسبون بر %


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:25

کد خبر: 1342695/29  زمان: 17:21  1395/04/31  بازدید: 15,688

فدراسیون فوتبال اسپانیا، خولیان لوپتگی را رسما جانشین ویسنته دل بوسکه روی نیمکت لاورخا کرد.


به گزارش "ورزش سه"، ویسنته دل بوسکه پس از ناکامی در یورو 2016 و با اتمام قراردادش حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال اسپانیا نشد. از کاپاروس و لوپتگی به عنوان اصلی ترین گزینه های جانشینی دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا نام برده شده بود و سرانجام دقایقی پیش این وظیفه مهم به خولیان لوپتگی رسید.

 

 

این مربی 49 ساله باید تیم ملی اسپانیا را به جام جهانی 2018 روسیه هدایت کرده و سپس تیمی مدعی برای قهرمانی در این تورنمنت مهیا کند. او بین سال های 2010 تا 2012 مربی تیم زیر 19 سال، بین 2011 تا 2014 مربی تیم زیر 20 سال و بین 2012 تا 2014، همزمان مربی تیم زیر 21 ساله های اسپانیا بود. لوپتگی سپس به مدت یک سال و نیم هدایت باشگاه پورتو را بر عهده گرفت و نتوانست موفقیت خاصی به دست بیاورد.

 

 

مراسم معارفه لوپتگی امروز ساعت 21 در کمپ تیم های ملی اسپانیا در مادرید(لاس روزاس) صورت خواهد گرفت.



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:23

کد خبر: 1342706/37  زمان: 18:25  1395/04/31  بازدید: 520

ایجنت هافبک ترکیه ای:


علی رغم شایعات گوناگون هافبک ترکیه ای بارسلونا می خواهد در این تیم باقی بماند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نه چندان موفق، آردا توران، هافبک ترکیه ای بارسلونا، آینده اش نامشخص است. با این حال علی رغم شایعات گوناگون او بر ماندن در بارسلونا اصرار دارد.

 

 

احمد بولوت، مدیر برنامه های توران، گفت:" از شایعات چیزی نمی دانم و چیزی در مورد پیشنهاد آرسنال نیز وجود ندارد. من چیزی در این مورد نشنیده ام. از طرفی آردا نیز می خواهد در بارسلونا باقی بماند."

 

گفته می شد که آرسنال پیشنهادی جدی برای خرید توران به بارسلونا ارائه کرده است. هافبک سابق اتلتیکو مادرید تابستان گذشته با 33 میلیون یورو به بارسلونا پیوست.



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:23

کد خبر: 1342707/37  زمان: 18:35  1395/04/31  بازدید: 155

مهاجم آرژانتینی اینتر به شایعات ترک این تیم و پیوستن به آرسنال پایان داد.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز گذشته وندا نارا، همسر و میدر برنامه های مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر، در لندن ملاقاتی با مسئولان آرسنال داشت، اما مصاحبه امروز ایکاردی شرایط را تغییر داد. به نظر می رسد که این بازیکن می خواهد 1 فصل دیگر نیز در اینتر بماند.

 

 

ایکاردی گفت:" من در اینتر خوشحال و راضی هستم. همیشه گفته ام که قراردادم تا سال 2019 است. می خواهم همچنان پیشرفت کنم و مربی را بیشتر از همیشه تحت تاثیر قرار دهم. می خواهم تا پایان قراردادم در اینتر بمانم. تمام خانواده من از حضور در شهر میلان خوشحال و راضی هستند.

 

شایعات نقل و انتقالات من را ناراحت نمی کند. 3 سال است که در اینتر حضور دارم و تقریبا هر سال شرایط مشابه بوده است. من یک اینتریستا هستم و از بودن در اینتر خوشحالم."



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:23

کد خبر: 1342693/29  زمان: 17:20  1395/04/31  بازدید: 5,285

سیمئونه روی نیمکت آلبی سلسته؟


آرژانتینی ها قصد دارند دیگو سیمئونه، سرمربی موفق اتلتیکو را جایگزین تاتا مارتینو، سرمربی مستعفی تیم ملی آرژانتین کنند.


به گزارش "ورزش سه"، دولت آرژانتین بهترین گزینه برای جانشینی تاتا مارتینو را دیگو سیمئونه می داند و از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته تا برای تحقق این امر تلاش کند. مشکل اینجاست که سیمئونه تا 2020 به اتلتیکو تعهد دارد و تمایلی هم برای جدایی از خود نشان نداده است.

 

 

فرناندو مارین، مدیر پروژه فوتبال برای همه که از سوی دولت آرژانتین قرار است در فدراسیون فوتبال این کشور اجرایی شود به لاناسیون گفت:" ما دوست داریم دیگو سیمئونه را با اتلتیکو شریک شویم. چرا که نه؟ او می تواند هنگام بازی های ملی به آرژانتین بیاید و تیم کشورش را رهبری کند و سپس به اتلتیکو بازگردد. وقتی بازیکنان فوتبال هنگام بازی های ملی به اردوی تیم های ملی خود می روند چرا یک مربی نتواند. پیشنهاد خود را به اتلتیکو خواهیم داد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی پیش می آید. هر کسی مربی آرژانتین شود، مهمترین ماموریتش رساندن تیم به جام جهانی روسیه خواهد بود و سپس برای قهرمانی جهان باید برنامه ریزی کند."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:21

کد خبر: 1342695/29  زمان: 17:21  1395/04/31  بازدید: 4,532

فدراسیون فوتبال اسپانیا، خوان لوپتگی را رسما جانشین ویسنته دل بوسکه روی نیمکت لاورخا کرد.


به گزارش "ورزش سه"، ویسنته دل بوسکه پس از ناکامی در یورو 2016 و با اتمام قراردادش حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال اسپانیا نشد. از کاپاروس و لوپتگی به عنوان اصلی ترین گزینه های جانشینی دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا نام برده شده بود و سرانجام دقایقی پیش این وظیفه مهم به خوان لوپتگی رسید.

 

 

این مربی 49 ساله باید تیم ملی اسپانیا را به جام جهانی 2018 روسیه هدایت کرده و سپس تیمی مدعی برای قهرمانی در این تورنمنت مهیا کند. او بین سال های 2010 تا 2012 مربی تیم زیر 19 سال، بین 2011 تا 2014 مربی تیم زیر 20 سال و بین 2012 تا 2014، همزمان مربی تیم زیر 21 ساله های اسپانیا بود. لوپتگی سپس به مدت یک سال و نیم هدایت باشگاه پورتو را بر عهده گرفت و نتوانست موفقیت خاصی به دست بیاورد.

 

 

مراسم معارفه لوپتگی امروز ساعت 21 در کمپ تیم های ملی اسپانیا در مادرید(لاس روزاس) صورت خواهد گرفت.



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:21

کد خبر: 1342690/29  زمان: 17:10  1395/04/31  بازدید: 9,239

بورخا مایورال در مصاحبه با آ اس


بورخا مایورال، ستاره جوان رئال مادرید از فصل بعد برای ولفسبورگ بازی خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اول تیم جوانان اسپانیا که فصل گذشته چند بازی نیز برای تیم اول رئال انجام داد از فصل آینده برای ولفسبورگ در بوندسلیگا توپ خواهد زد. او همچون کارواخال که سال 2012 بصورت قرضی راهی لورکوزن شده بود، با انتقالی قرضی به فوتبال آلمان رفته تا با تجربه بیشتر بتواند روزی به رئال بازگردد.

 

 

مایورال در همین رابطه به آ.اس گفت:" با زیدان در طول هفته گذشته صحبت کردم و او به من گفت که باید از رئال جدا شوم.  او از من خواست که از فرصت هایی که در تیم جدید نصیبم می شود استفاده کرده و از فوتبال لذت ببرم و اینکه شانس بازگشت به رئال را خواهم داشت.

با کارواخال هم حرف زدم و او به من از تجربیاتش در بوندسلیگا صحبت کرد. توصیه های خوبی به من کرد و گفت که بوندسلیگا، خوب و باکیفیت است.

سعی من در این است که با تلاش و تمرین زیاد، شروع خوبی در ولفسبورگ داشته باشم و پرقدرت تر از گذشته به رئال برگردم."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:21

کد خبر: 1342681/29  زمان: 16:05  1395/04/31  بازدید: 5,601

در یک نشست خبری


سرمربی بارسلونا به جوزپ ماریا بارتومئو هشدار داد که فکر فروش آردا توران را از سر خارج کرده و با ماسکرانو نیز هر چه زودتر تمدید قرارداد کند.


به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی آردا توران و خاویر ماسکرانو از بارسلونا به گوش می رسد. آردا یک سال پس از پیوستنش به بارسا هنوز نتوانسته انتظارات از خود را برآورده کند و خاویر ماسکرانو نیز از برخی شرایط در بارسلونا ابراز نارضایتی کرده است. گفته می شود که مدیریت بارسلونا قصد فروش آردا را دارد و برای تمدید با ماسکرانو نیز مردد است.

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری امروز خود در همین زمینه گفت:" از عملکرد آردا در بارسلونا راضی هستم. روی او مثل سابق حساب باز کرده ام و برایش ارزش زیادی قائلم. آردا در داخل و خارج زمین بازیکن ویژه ای است.

لادروپ و سوارز هم در سال اول حضورشان در بارسا موفق نبودند. فوتبالیست یک ماشین نیست و برای وفق پیدا کردن با شرایط جدیدش ممکن است به زمان نیاز داشته باشد. مطمئنم که با گذشت زمان، آردا کیفیت واقعی خودش را نشان خواهد داد. او فصل گذشته به ما کمک کرد فاتح دو جام شویم. دوست دارم او در بارسا بماند و معتقدم نباید از جمع ما جدا شود.

 

 

در مورد ماسکرانو می خواهم از این فرصت استفاده کرده و از مدیر باشگاه بخواهم که هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند. امیدوارم و دوست دارم که این اتفاق بیفتد. می دانم مذاکراتی صورت گرفته است و باید هرچه سریع تر ختم به خبر شود. در ابتدای تابستان شنیده بودم که او ممکن است از بارسا جدا شود."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:17

کد خبر: 1342682/29  زمان: 16:15  1395/04/31  بازدید: 1,034

در مصاحبه با خبرنگاران


سم آلاردایس احتمالا امروز رسما به عنوان سرمربی بعدی انگلیس معرفی خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، آلاردایس که سابق مریگری تیم های زیادی در فوتبال انگلیس از جمله بولتون، وستهامف فولام و این اواخر ساندرلند را داشته، جدی ترین گزینه برای جانشینی روی هاجسون در تیم ملی انگلیس محسوب می شود. امرزو الکس فرگوسن، حمایت خود ار آلاردایس را اعلام کرد و حال مورینیو نیز نظری مشابه سر الکس دارد.

 

 

او در مورد آلاردایس به خبرنگاران گفت:" انگلیس، فوتبالی بحث‌برانگیز برای مربیانی است که هدایت تیم ملی‌اش را به عهده می‌گیرند. البته آلاردایس بهترین گزینه ممکن برای جانشینی روی هاجسون است و تصور می‌کنم او نیاز به حمایت ویژه‌ای دارد. تجربه مربیگری در انگلیس به من ثابت کرده فوتبال این کشور توان بهتر شدن در عرصه بین‌المللی را دارد.

آلاردایس با وجود تجربه زیاد در عرصه مربیگری در لیگ برتر تا پیش از این هرگز یک فرصت بزرگ برای اثبات لیاقت‌هایش نداشت و حالا که این فرصت به وجود آمده، کاملا آماده نشان می‌دهد. نه به عنوان یک دوست بلکه در نقش سرمربی منچستریونایتد برای او بهترین آرزوها را دارم."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:17

 

به گزارش "ورزش سه"، تا همین جا هم نقل و انتقالات مهمی در این تابستان صورت گرفته است؛ از جمله پیوستن زلاتان ابراهیموویچ و هنریک میخیتاریان به منچستریونایتد و رفتن ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی. از امروز تا پایان پنجره تابستانی، می توانید آخرین اخبار نقل و انتقالات را در همین صفحه دنبال کنید و از آخرین تحولات در ترکیب باشگاه های اروپایی مطلع شوید:

 

 

پنجشنبه(1395.4.31)

 

15:50: لوسیانو ویه تو، مهاجم اتلتیکو مادرید به احتمال فراوان به سویا خواهد پیوست.(آ اس)

 

15:15: گامیرو، مهاجم سویا، به اتلتیکو نزدیک و از بارسلونا دور شد.(مارکا)

 

14:20: ماریو گوتزه به صورت رسمی به باشگاه سابقش دورتموند بازگشت.

 

 

13:15: باشگاه استوک سیتی با لیورپول بر سر انتقال جو آلن با 13 میلیون پوند به توافق رسیده است. ( تلگراف)

 

12:50: چلسی قصد دارد روملو لوکاکو، مهاجم سابق خود را با 60 میلیون یورو به استمفوردبریج بازگرداند. ( دی مارتزیو )

 

12:05: لیورپول با نیوکاسل بر سر انتقال وینالدوم به توافق رسیده است.‌(اسکای اسپورتس)

 

11:35: فلانگان در آستانه انتقال قرضی به برنلی قرار دارد.‌(لیورپول اکو)

 

10:44: چلسی قصد دارد با 25 میلیون پوند، ویکتور لیندلوف، مدافع بنفیکا را به خدمت بگیرد. ( دیلی میرر )

 

10:04: رافائل واران، پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است. (مارکا)

 

 

 

چهارشنبه(1395.4.30)

 

23:51: منچستریونایتد و یوونتوس بر سر انتقال پل پوگبا به توافق رسیدند. (اکیپ)

 

23:13: آرسنال به دنبال موسی سیسوکو است اما حاضر نیست مبلغ 35 میلیون پوند مورد نظر نیوکاسل را بپردازد. آنها برای این هافبک فرانسوی حاضر به پرداخت 20 میلیون پوند هستند. (تاک اسپورت)

 

22:45: باشگاه ساندرلند در حال مذاکره با دیوید مویس است تا او را جانشین سم آلاردایس کند. گفته می شود آلاردایس به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس معرفی می شود. (اونینگ استاندارد)

 

22:11: بروسیا دورتموند برای خرید ماریو گوتزه با بایرن بر سر مبلغ 23 میلیون یورو به توافق رسید. (زوددویچه سایتونگ)

 

21:53: ماریو گومز که اعلام کرده از بشیکتاش جدا خواهد شد، پیشنهاد وولفسبورگ را رد کرد. (کوریره دلو اسپورت)

 

21:17: سوانسی به دنبال به خدمت گرفتن ناصر شاذلی، هافبک تاتنهام است. (دیلی میل)

 

20:54: انتقال نون سوبوتیچ، مدافع دورتموند به میدلزبورو، به دلیل نیاز این بازیکن به جراحی از ناحیه دنده، منتفی شد. (اسکای اسپورتس)

 

20:15: وست بروم هنوز به پیشنهاد 20 میلیون پوندی استوک برای سایدو براهینو پاسخ نداد. (اسکای اسپورتس)

 

19:50: ناپولی در صورت فروش ایگواین، سراغ کریم بنزما خواهد رفت. آن ها باور دارند که با پول فروش ایگواین، می توانند ستاره رئال را جذب کنند.(کالچومرکاتو)

 

19:10: باشگاه رم پس از رسیدن به توافقات شخصی با ناچو، مدافع رئال، در انتظار رسیدن به توافق با این باشگاه است.(اسکای اسپورتس)

 

18:45: مارکو پیاکا، وینگر جوان دیناموزاگرب، فردا در آزمایشات پزشکی یوونتوس شرکت خواهد کرد.(اسکای اسپورتس)

 

18:30: آلوارو نگردو مهاجم سابق تیم های منچسترسیتی و والنسیا به طور رسمی به میدلزبورو انگلیس پیوست.

 

 

17:38: وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر، امروز عصر در لندن ملاقاتی با مسئولان آرسنال خواهد داشت.(گاتزتا دلا اسپورت)

 

 

16:56: باشگاه اینتر همچنان در تلاش است تا موافقت لاتزیو را برای خرید آنتونیو کاندروا جلب کند.(اسکای اسپورتس)

 

16:30: کلودیو براوو علی رغم داشتن پیشنهاد از باشگاه منچسترسیتی قصد دارد به حضورش در بارسلونا ادامه دهد.(گل)

 

15:45: چلسی با پیشنهادی 25 میلیون پوندی قصد دارد ویکتور لیندلوف، مدافع کناری بنفیکا، را جذب کند.(رکورد)

 

 

15:15: باشگاه شالکه قصد دارد لازار مارکوویچ، هافبک لیورپول، را به عنوان جانشی لروی سانه به خدمت بگیرد.(گل)

 

14:35: مونیر الحدادی و سرجی سمپر ، قراردادشان با باشگاه بارسلونا را تمدید کردند.

 

 

 

 14:10: آلوارو نگردو با باشگاه میدلزبرو به توافق رسیده است. (اسکای اسپورتس)

 

13:45: سویا، قهرمان لیگ اروپا موفق شد فرانکو وازکز، هافبک پالرمو را به خدمت بگیرد.(وبسایت باشگاه سویا)

 

13:20: چلسی و اورتون در تلاش هستند که کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی را به خدمت بگیرند. (سان)

 

13:05: محتمل ترین نقل و انتقالات به انتخاب اسکای اسپورتس:

 

 

12:55: بورخا مایورال، پدیده جوان رئال مادرید، کمپ تمرینی تیم در مونترال را ترک خواهد کرد تا قرارداد قرضی اش با ولفسبورگ را امضا کند. ( مارکا )

 

12:44: یوونتوس نمانیا ماتیچ و موسی سیسوکو را به عنوان جانشین‌های پل پوگبا در نظر دارد. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

12:35:  تلاش های نافرجام اتلتیکو برای جذب دیگو کاستا باعث شده تا توجه این تیم به دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول جلب شود. ( بلیچر )

 

12:25: راب هولدینگ به زودی از بولتون به آرسنال منتقل خواهد شد. (اسکای اسپورتس)

 

12:15:  پس از حذف جیمز ویلسون از تور پیش فصل یونایتد، او در آستانه پیوستن به فولام قرار دارد. (سان)

 

11:55:  آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به زودی با ایجنت ایکاردی ملاقاتی خواهد داشت. ( کوریره دلو اسپورت‌)

 

11:45: مورینیو به ماتا اعلام کرده که می‌تواند در منچستر بماند و برای جایگاهش بجنگد.( میرر )

 

11:20: منچستریونایتد به جمع مشتریان جان استونز، مدافع اورتون اضافه شد. ( تایمز)

 

10:55: ادی هاو، سرمربی بورنموث، تمایلی به قبول هدایت تیم ملی انگلیس ندارد. (دیلی میرر)

 

10:10: پل پوگبا، هافبک یوونتوس مذاکراتش با یونایتد را فعلا متوقف کرده است. ( گاردین)

 

سه شنبه(1395.4.29)

 

23:45: باشگاه سویا اعلام کرد برای فروش کوین گامیرو، ستاره فرانسوی اش، 40 میلیون یورو می خواهد. (رادیو سویا)

 

23:13: رافا بنیتس، سرمربی نیوکاسل، در صورتی با جورجینیو وینالدوم به لیورپول موافقت می کند که لوکاس لیوا، هافبک برزیلی قرمزها راهی سنت جیمزز پارک شود. (دیلی تلگراف)

 

22:50: منچسترسیتی خرونیمو رویی را به طور رسمی به خدمت گرفت و او را بلافاصله به رئال سوسیه‌داد قرض داد. (دیلی میل)

 

22:10: بارسلونا و باشگاه هامبورگ برای انتقال آلن هلیلوویچ با یکدیگر به توافق رسیدند. بارسلونا البته بند بازخرید در قرارداد هلیلوویچ با هامبورگ قرار می دهد.(گل)

 

21:35: فرانکو وازکز، هافبک پالرمو، به طور رسمی راهی سویا اسپانیا شد.

 

 

20:45: سویا به دنبال بازگرداندن خسوس ناواس، هافبک سابق خود، از منچسترسیتی است.(گل)

 

20:30: مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، هر گونه توافق با یونایتد را تکذیب کرد.(گل)

 

19:30: روی پاتریسیو، دروازه بان ملی پوش اسپورتینگ لیسبون مورد علاقه سیتی قرار گرفته است. رقم پیشنهادی سیتیزن ها 7 میلیون یورو است.(میرور)

 

19:00: استوک سیتی حاضر است 15 میلیون یورو برای جذب ستاره گابنی یوونتوس "ماریو لمینا"  بپردازد. لسترسیتی دیگر خواهان لمینا محسوب می شود.(گل)

 

 

18:20: آلوارو نگردو، مهاجم والنسیا در آستانه پیوستن به میدلزبرو.(میرور)

 

18:00: بشیکتاش ترکیه خواهان به خدمت گرفتن باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی منچستریونایتد.(فوتوماچ)

 

17:45: تمدید قرارداد منیر الحدادی و سرجی سامپر با بارسلونا تا سال 2019.

 

17:25: امضای قرارداد منچستر سیتی با جرونیمو رویی، دروازه بان سوسیداد. این بازیکن فصل بعد نیز (بصورت قرضی) برای سوسیداد بازی خواهد کرد. حقوق سالانه رویی از سیتی، 4 میلیون یورو گزارش شده است.(آ.اس)

 

 

16:50: سران منچستر قصد دارند تا با سران یوونتوس و مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا، جلسه ای در خصوص نهایی کردن انتقال پوگبا برگزار کنند (فوتبال ایتالیا)

 

16:44: موسی سیسوکو اذعان داشت که علاقمند است به بازی کردن در لیگ برتر ادامه دهد (اسکای اسپورت)

 

16:41: منچستر سیتی قصد دارد تا با هفت میلیون یورو، روی پاتریسیو دروازبان تیم ملی پرتغال را به خدمت بگیرد (استار)

 

16:34: انکندو امروز در تست پزشکی تاتنهام شرکت خواهد کرد (اسکای اسپورت)

 

16:28: مسئولان بایرلورکوزن اعلام کردند که عمر توپراک، مدافع خود را به دورتموند واگذار نخواهند کرد (فوتبال ایتالیا)

 

16:25: یوهان برگ گودموندسون، ستاره ایسلندی رسما به تیم برنلی پیوست.

 

 

16:15: رد پیشنهاد 60 میلیون یورویی اتلتیکو برای جذب دیگو کاستا از سوی باشگاه چلسی.(مارکا)

 

15:19: مذاکرات جدی بر سر انتقال اکستل ویتسل به اینتر میلان آغاز شده است (سمپره اینتر)

 

15:01: یوونتوس هم به صف خریداران آندره گومز، ستاره پرتغالی والنسیا پیوست (اسکای اسپورت)

 

14:43: اتلتیکو مادرید تایید کرد که دیگو کاستا در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد (اسکای اسپورت)

 

14:14: آرسنال در آستانه به خدمت مدافع 21 ساله بولتون، راب هولدینگ قرار دارد (گاردین)

 

13:28: لاتزیو قصد دارد تا یاردل، بازیکن 31 ساله اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد (فوتبال ایتالیا)

 

12:50: آندره گومس به زودی به صورت رسمی به رئال مادرید خواهد پیوست. (مارکا)

 

12:20:  استوک سیتی به دنبال جذب رابین فان پرسی، مهاجم سابق آرسنال و منچستریونایتد است.(دیلی میل)

 

11:50: اینتر به دنبال جذب لوکاس واسکز، مهاجم جوان رئال مادرید است. (کوریره دلو اسپورت)

 

11:05: کلاون، مدافع آگزبورگ در تست‌های پزشکی لیورپول. (دیلی میل)

 

10:45: انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد که کاستا به بازگشت به این باشگاه نزدیک است.

 

 

10:35: ایجنت ژیرو، شایعه جدایی این بازیکن از آرسنال را تکذیب کرد.

 

10:10: آرسنال قصد دارد برای جذب جیسون دنایر و متیاس گینتر، پیشنهاداتی به باشگاه‌های منچسترسیتی و بروسیا دورتمند ارائه کند. (سان)

 

دوشنبه(1395.4.28)

 

23:20: رونالد کومان، سرمربی اورتون، قصد دارد برای به خدمت گرفتن ویلیام کاروالیو، هافبک ملی پوش پرتغال، پیشنهادی 30 میلیون پوندی ارائه بدهد. (دیلی میل)

 

22:44: آدام بوگدان، دروازه بان لیورپول، در آستانه توافق با ویگان اتلتیک قرار دارد. (ESPN)

 

22:17: یوونتوس در آستانه خدمت گرفتن مارکو پیاکا، ستاره جوان دینامو زاگرب قرار دارد. (سایت گل)

 

21:45: دیگو کاستا تقاضایی برای جدایی از چلسی نداده و انتظار می رود در استمفوردبریج بماند. (لاندن اونینگ استاندارد)

 

 

 

21:17: منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن فابینیو، مدافع کناری موناکو است. (دیلی میل)

 

20:50: ساوتهمپتون قصد دارد قرارداد سدریک سوارس، مدافع راستش را تمدید کند. (دیلی میل)

 

20:39: 10 انتقال احتمالی فوتبال انگلیس که امروز بیش از همه در مورد آن صحبت شد:

 

 

 

 

 

19:56: مایکل آگاتزی، دروازه بان میلان، به تیم چزه نا در سری B پیوست.

 

19:25: داویده سانتون، مدافع چپ اینتر در تست های پزشکی ناپولی.(گاتزتا)

 

19:03: لورن کوشیلنی، پیشنهاد تمدید قرارداد آرسنال را رد کرد. بایرن از تیم های خواهان او محسوب می شود.(کالچومرکاتو)

 

18:35: پدر لروی سانه، ستاره ملی پوش باشگاه شالکه، احتمال پیوستن پسرش به رئال را تایید کرد.(اسکای دویچلند)

 

18:00: رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون احتمال پیوستن ژوائو ماریو به اینتر را رد کرد.(اوژوگو)

 

17:54: یوونتوس هم به صف خریداران گابریل باربوسا، ستاره بزریلی و 20 ساله سائوپائولو پیوست ( مارکا)

 

17:39: لاتزیو خواهان به خدمت گرفتن چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی سویا میباشد ( فوتبال ایتالیا)

 

17:23: احتمالا آدام لیاییچ، هافبک سابق رم و اینتر امروز در تست پزشکی تورینو شرکت خواهد کرد ( فوتبال ایتالیا)

 

17:10: باشگاه کایزسلاترن قصد دارد تا دوباره میروسلاو کلوزه را جذب کند. کلوزه از سال 1999 تا 2004 عضو این تیم بود و از آنجا به فوتبال آلمان معرفی شد ( اسکای اسپورت)

 

17:00: ورسالیکو، بال راست کروات رسما به اتلتیکو پیوست.

 

 

16:45:مدیر برنامه های هیگواین اذعان داشت که هنوز هیگواین بازیکن ناپولی محسوب می‌شود اما امکان هرگونه انتقالی وجود دارد ( فوتبال ایتالیا)

 

16:40:آلوارو نگردو، مهاجم اسپانیایی در آستانه پیوستن به میدلزبورو قرار دارد ( اسکای اسپورت )

 

16:25: دو باشگاه رئال سوسیداد و سویا، قصد دارند تا فرناندو یورنته، مهاجم اسبق یوونتوس را به خدمت بگیرند ( مارکا)

 

15:45: پورتو می خواهد تا جکسون مارتینز، مهاجم کلمبیایی گوانگژو را با مبلغ 30 میلیون یورو خریداری کند ( اسکای اسپورت)

 

15:11: لیورپول با 3.5 میلیون پوند به دنبال راگنار کلاون، مدافع آگزبورگ است.

 

15:05: لاتزیو با 15 میلیون پوند به دنبال جذب انر والنسیا، مهاجم وستهام است ولی رقابت سختی با سوانسی در پیش رو دارد. (دیلی میرر)

 

14:55: باشگاه لسترسیتی، درآمد حاصل از فروش کانته را برای به خدمت گرفتن رابی بردی و مایکل کین استفاده خواهد کرد. (دیلی میرر)

 

14:30: جیمز پالوتا، مالک رم گفته است که این باشگاه در آستانه جذب مدافع رئال مادرید، "ناچو" قرار دارد.(گاتزتا)

 

13:05: رئال مادرید آخرین تلاش‌های خود برای جذب پل پوگبا، ستاره یوونتوس را انجام خواهد داد.(آ.اس)

 

12:50: پس از قطعی شدن شکست آرسنال در جذب هیگواین، حال توپ چی ها به دنبال به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر خواهند بود. (سان)

 

12:10: منچسترسیتی و اورتون به دنبال جذب روی پاتریسیو، گلر تیم ملی پرتغال هستند. (سان)

 

11:34: به نظر می رسد به زودی شاهد رسمی شدن انتقال ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید به رم خواهیم بود. ( فوتبال ایتالیا)

 

11:23: امروز، سران باشگاه یوونتوس و ناپولی در مورد هیگواین مذاکره خواهند کرد و تکلیف این انتقال، امروز مشخص خواهد شد. ( فوتبال ایتالیا)

 

11:21:  باشگاه آرسنال قصد دارد تا کوشیلنی، مدافع تیم خود را با جیسون موریو، مدافع کلمبیایی اینتر معاوضه کند ( مارکا )

 

11:10: باشگاه بایرن نیز شایعات بازگشت گوتزه به دورتموند را تایید کرد و اذعان داشت که تکلیف این انتقال تا چند روز اینده مشخص می شود ( اسکای اسپورت)

 

 

 

10:50: لیورپول هم به صف مشترین وینالدوم، ستاره نیوکاسل پیوست ( اسکای اسپورت)

 

10:25: بایرن مونیخ به جذب گابریل باربوسا یک قدم دیگر نزدیک شد.‌(  گلوبو اسپورته )

 

10:17: پس از مصدومیت آرین روبن، بایرن مونیخ به دنبال جذب سانه، پدیده شالکه است. (بیلد)

 

یکشنبه(1395.4.27)

 

22:23: اینتر در رقابت با اورتون و لستر، قصد دارد اکسل ویتسل، هافبک تیم ملی بلژیک را به خدمت بگیرد. (سان آن ساندی)

 

21:51: سوانسی هم به جمع مشتریان انر والنسیا، مهاجم وستهام اضافه شد (استار آن ساندی)

 

21:13: چلسی قصد دارد در رقابت با یوونتوس؛ گابریل باربوسا، مهاجم سانتوس را به خدمت بگیرد. یووه پیشنهادی 18 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ارائه داده اما پیشنهادی آبی های لندن بیشتر است. (گلوبو اسپورته)

 

20:53: تاتنهام برای خرید جورجس کوین انکودو، هافبک کناری مارسی، ابراز تمایل کرد. (اسکای اسپورتس)

 

20:17: هال سیتی به دنبال به خدمت گرفتن هال رابسون کانو، مهاجم تیم ملی ولز است. (اسکای اسپورتس)

 

19:47: جکسون مارتینز، ستاره کلمبیایی، پس از حضور در فوتبال چین، خواهان بازگشت به پورتو شده است.(آ اس)

 

19:25: جسی لینگارد در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد.(میرور)

 

 

19:13: جان فلاناگان، مدافع راست لیورپول مورد توجه سلتیک قرار گرفته اما یورگن کلوپ مایل به حفظ این بازیکن است.(لیورپول اکو)

 

18:55: لاتزیو خواهان جذب قرضی ادر والنسیا از وستهام شد. باشگاه ایتالیایی حاضر است سه میلیون یورو برای این انتقال هزینه کند و در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن، 10 میلیون یورو برای خرید قطعی او پرداخت خواهد کرد.(کالچومرکاتو)

 

18:30: ناچو پس از صحبت با زیدان متقاعد شده است تا همراه کاروان رئال به کانادا سفر کند. پیوستن او به رم نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.(مارکا)

 

18:15: دیگو لوپز،دروازه بان سابق رئال و حال حاضر میلان، جانشین احتمالی آسمیر بگوویچ در چلسی.(آنسا)

 

17:50: چلسی با پیشنهادی 25 میلیون یورویی خواهان جذب شکران مصطفی، مدافع آلمانی والنسیا شد.(مارکا)

 

 

17:20: پوگبا با انتقالی 125 میلیون یورویی، در یک قدمی منچستر یونایتد. ستاره یوونتوس سه شنبه در تست پزشکی شیاطین سرخ حضور خواهد یافت.(سان)

 

16:44: منچستر یونایتد قصد دارد تا خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید را به ترکیب خود اضافه کند.( اسکای اسپورت)

 

16:24: محتمل ترین اتفاقات نقل و انتقالات به انتخاب اسکای اسپورت

 

 

 

 

16:19: در صورت ناکامی در جذب هیگواین، آرسنال قصد دارد تا مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر را به خدمت بگیرد. ( اسکای اسپورت)

 

16:08: چلسی قصد دارد تا پیشنهاد 32 میلیون یورویی، مانولاس، مدافع تیم رم ایتالیا را به خدمت بگیرد. ( فوتبال ایتالیا)

 

15:47: به نظر می‌رسد در روزهای آینده، باید شاهد انتقال فدریکو مارکتی، دروازبان 33 ساله لاتزیو به لیورپول باشیم. ( فوتبال ایتالیا)

 

15:33: آرسنال و لیورپول در پی جذب مارسلو برزوویچ، هافبک تیم ملی کرواسی هستند. ( اکسپرس)

 

15:20: پیشنهاد 94.7 میلیون یورویی یوونتوس برای جذب گونزالو هیگواین.(گاتزتا)

 

15:00: بارسلونا علاقمند به جذب لوکاس لیما، هافبک 26 ساله سانتوس.(موندودپورتیوو)

 

13:35: پس از صحبت‌های اخیر کونته مبنی بر اینکه چلسی نام بزرگی جذب نخواهد کرد، مدیران باشگاه به دنبال جذب آیو، مهاجم سوانسی هستند. (سان)

 

13:24: لیورپول خواهان جذب جرمی متئو، مدافع فرانسوی بارسلونا را برای تقویت خط دفاع خود جذب کند ( دیلی میل)

 

13:16: بایرن مونیخ در پی جذب کوشیلنی از آرسنال است. کارلتو روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و در صورت جلب رضایت آرسنال، این بازیکن به بایرن می‌پیوندد. ( اسکای اسپورت)

 

12:59: ناپولی قصد دارد تا در صورت جدایی هیگواین؛ مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر را به خدمت بگیرد ( فوتبال ایتالیا)

 

12:47: به نظر می رسد جولیان دراکسلر، همچنان بزرگ‌ترین هدف آرسنالی‌ها برای تابستان باشد ( استار)

 

12:29: رونالد کومان قصد دارد تا ویلفرد بونی را وارد معامله جان استونز کند و از طریق فروش استونز به من‌سیتی، ویلفرد بونی مهاجم ابن تیم را به خدمت بگیرد. (گاردین)

 

12:22: یوونتوس قصد دارد تا در صورت جدایی پوگبا، نمانیا ماتیچ از چلسی را به خدمت بگیرد. ( اسکای اسپورت)

 

 

12:16: چلسی قصد دارد برای جذب ریاض محرز، ستاره لسترسیتی پیشنهادی به این باشگاه ارائه کند.(اکسپرس)

 

11:14: باشگاه ناپولی اعلام کرد که هیگواین هیچگاه درخواست جدایی از باشگاه ارائه نکرده است.

 

11:03: باشگاه اسپانیول، شرایط خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد را تحت نظر دارد. (ساندی پیپل)

 

10:33:  چلسی پس از شکست در جذب بونوچی به دنبال به خدمت گرفتن مصطفی. (دیلی میرر)

 

10:10: رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب آندره گومس، هافبک والنسیا هستند. (آ.اس)

 

شنبه(1395.4.26)

 

 

23:45: پابلو پیاتی، وینگر آرژانتینی والنسیا، با قراردادی قرضی و یک ساله به اسپانیول پیوست.

 

23:27: دیافرا ساخو، مهاجم وستهام، که به دنبال جدایی از این باشگاه است، از حضور در تور پیش فصل این باشگاه در اتریش سرباز زد. از ساندرلند و وست بروم به عنوان مشتریان او نام برده می شود. (اسکای اسپورتس)

 

23:06: شالکه آماده فروش لروی سانه به منچسترسیتی است، قصد دارد دوشان تادیچ، هافبک ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد.(اسکای اسپورتس)

 

22:45: تایید مذاکرات بر سر انتقال گوتزه به دورتموند از سوی باشگاه بایرن مونیخ. (بیلد)

 

22:10: رسمی: گانزو با قراردادی 5 ساله به ارزش 10 میلیون یورو از سائوپائولو به سویا پیوست.

 

 

21:40: ادامه مذاکرات مانچینی با مدیران فدراسیون فوتبال روسیه برای پذیرفتن هدایت تیم ملی این کشور.(آنسا)

 

21:30: رئال مادرید به جذب ریکاردو رودریگز، بال چپ سوئیسی ولفسبورگ نزدیک تر شد.(آ اس)

 

 

20:50: بورخا مایورال، ستاره جوان رئال مادرید در تست پزشکی باشگاه ولفسبورگ.(مارکا)

 

20:15: آندره شورله، ملی پوش ولفسبورگ با دورتموندی ها به توافق دست یافت.(بیلد)

 

19:50: بشیکتاش ترکیه برای جذب ژرمی متئو، مدافع بارسلونا پیشنهادی 7 میلیون یورو ارائه داده است.(NTV SPOR)

 

19:30: فران واسکز بصورت رسمی از پالرمو به سویا پیوست.

 

18:50: رسمی: امانوئله جاکرینی از بولونیا به ناپولی پیوست.

 

 

18:30: انگولو کانته، ملی پوش فرانسوی لسترسیتی، با قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو به چلسی پیوست.

 

17:10: باشگاه سویا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که توانسته فرانکو وازکز، هافبک پالرمو ایتالیا، را جذب کند.

 

16:10: آدام لیاییچ، مهاجم رم، برای پیوستن به تیم تورینو با این تیم به توافق نهایی رسید.(اسکای اسپورتس)

 

15:45: باشگاه والنسیا شوکدران مصطفی، مدافع میانی خود را ، با 20 میلیون یورو به میلان ایتالیا پیشنهاد داده است.(مارکا)

 

15:15: باشگاه کریستال پالاس در آستانه جذب سیدو براهینو از وست برومویچ با مبلغ 30 میلیون پوند قرار دارد.(سان)

 

14:10: باشگاه واتفورد، پیوستن خوان کامیلو زونیگا، مدافع ناپولی را به صورت قرضی به این باشگاه تایید کرد.

 

 

13:45: میلان علاقمند است تا دانیله روگانی، مدافع جوان و آینده ‌دار ایتالیایی یوونتوس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.( فوتبال ایتالیا)

 

13:40: میلان و رم قصد دارند تا سباستین جووینکو، بازیکن سابق یوونتوس که در حال حاضر در لیگ آمریکا فعلالیت می کنند را به سری آ بازگردانند ( اسکای اسپورت)

 

13:35: باشگاه رم فصد دارد تا مانولاس را در تیم خود حفظ کند. از چلسی، آرسنال و دورتموند به عنوان مشتریان مانولاس نام برده می شود ( فوتبال ایتالیا)

 

13:02: به نظر می رسد دیگر کانته را باید بازیکن چلسی دانست و انتقال این هافبک فرانسوی لستر سیتی با 32 میلیون یورو، به زودی نهایی می شود. ( اسکای اسپورت)

 

12:57: فرناندو وازکز، هافبک ایتالیایی پالرمو در آستانه پیوتن به سویا قرار دارد ( مارکا)

 

12:44: زونیگا، مدافع کلمبیایی ناپولی، در آستانه پبوستن به واتفورد قرار دارد. ( اسکای اسپورت)

 

12:36: تاتنهام قصد دارد تا انکوندو، وینگر فرانسوی و جوان مارسی را به خدمت بگیرد. قیمت احتمالی این انتقال 15 میلیون یورو تخمین زده شده است. ( اکیپ)

 

12:11: داوید سانتون، مدافع ایتالیایی اینتر میلان به ناپولی خواهد پیوست. ( سمپره اینتر)

 

11:55: الکس سانگ در آستانه ترک بارسلونا و پیوستن به روبین کازان روسیه قرار دارد. (اسپورت)

 

11:05: محتمل ترین نقل و انتقالات به انتخاب اسکای اسپورتس.

 

 

 

10:30: منچسترسیتی به دنبال جذب یروئن زوئت، دروازه بان پی اس وی آیندهوون. ( دیلی استار)

 

10:05: کارلوس باکا در حال بررسی پیشنهاد اتلتیکو و آرسنال. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

جمعه (1395.4.25)

 

23:37: رمی ها با شرایط آرسنال برای به خدمت گرفتن قرضی وویژک شزنی موافقت کردند و در چند روز آینده، این قرارداد به امضا خواهد رسید. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

23:15: ریاض محرز قصد ندارد قراردادش را با لسرسیتی تمدید کند و می خواهد به یک باشگاه بزرگتر در لیگ برتر بود. هنوز سه سال از قرارداد او با لستر باقی مانده است. (فرانس فوتبال)

 

 

 

22:30: تونی سانابریا با انتقالی 7.5 میلیون یورویی از رم به بتیس پیوست.

 

22:06: نقل و انتقالات احتمالی مدعیان لیگ برتر در یک نگاه:

 

 

آرسنال: دراکسلر، روگانی و لاکازت (خریدهای احتمالی) بیرین، ژیرو و شزنی (خروجی های احتمالی)

 

 

چلسی: کانته، کوکلین و کولیبالی (خریدهای احتمالی) دیگو کاستا، ماتیچچ و فابرگاس (خروحی های احتمالی)

 

 

 

منچسترسیتی: استونز، سانه و مورنو (خریدهای احتمالی) یحیی توره (خروجی احتمالی)

 

 

لیورپول: لوکاس مورا، محمود داهود و هکتور (خریدهای احتمالی) جو آلن، بنتکه و لوئیس آلبرتو (خروجی های احتمالی)

 

 

منچستریونایتد: پوگبا، آنتونی اوکانر و جیمز اوکانر (خریدهای احتمالی) وارلا، دارمیان و ماتا (خروجی های احتمالی)

 

21:19: 10 انتقال احتمالی فوتبال انگلیس که امروز بیش از همه در مورد آن صحبت می شود:

 

 

 

20:55: مهدی بن عطیه، مدافع بایرن، با انتقالی قرضی راهی یوونتوس شد.

 

 

 

20:13: سوانسی در آستانه به خدمت گرفتن مارک بیریگیتی، دروازه استرالیایی، قرار دارد. (ولز آنلاین)

 

19:30: اوبامیانگ که گزینه دوم تقویت خط حمله اتلتیکو پس از کاستا محسوب می شود، در مذاکراتش خواهان دریافت حقوق 12 میلیونی یورویی شده است.(آ.اس)

 

 

19:05: آنچلوتی هرگونه تمایل بایرن برای فروش کیمش را رد کرد.(بیلد)

 

18:50: لاتزیو به جذب لوکاکو، مهاجم بلژیکی ائورتون نزدیک تر شد(کالچومرکاتو)

 

18: 18: مذاکرات فشرده میلانی ها با مسئولان ویارئال برای جذب موساکیو.(کوریره)

 

17:30: احتمال دارد ژردان شقیری، ستاره ملی‌پوش و سوئیسی سابق بایرن مونیخ که اکنون در لیگ انگلیس توپ می‌زند، جانشین مخیتاریان در بورسیادورتموند شود.(کالچومرکاتو)

 

17:03: غیررسمی: کانته با 37 میلیون یورو به چلسی پیوست.(دیلی میل)

 

17:00: مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد. اینتر، وستهام و ناپولی از مشتریان او هستند.

 

 

16:43: جاکرینی، ملی پوش ایتالیایی باشگاه بولونیا در تست های پزشکی ناپولی.(گاتزتا)

 

16:17: مونتویا، مدافع راست بارسلونا که فصل گذشته قرضی برای اینتر و بتیس به میدان رفت، جانشین احتمالی باراگان در والنسیا خواهد شد.(موندودپورتیوو)

 

15:45: ممفیس دیپای، ستاره هلندی یونایتد در فهرست خرید بارسلونا(تلگراف)

 

 

15:16: واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی اعلام کرد که میلان و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن کاپیتان اینتر هستند اما خود ایکاردی مایل به ماندن در ترکیب نراتزوری‌ هاست(سمپره اینتر)

 

14:44: به نظر می‌رسد یوونتوس با خود هیگواین بر سر مبلغ 30 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و حالا باید نظر مساعد مسئولان ناپولی را نیز جذب کنند ( اسکای اسپورت)

 

14:28: ریس باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که یان دراکسلر صد در صد در این تیم باقی می‌ماند و شایعات پیوستن او به آرسنال واقعیت ندارد ( اسکای اسپورت)

 

14:16: باشگاه ناپولی، توافق هیگواین با یوونتوس را تکذیب کرد. (مصاحبه رئیس باشگاه ناپولی)

 

14:14: باشگاه ناپولی خبر داد که امروز تست های پزشکی امانول جاکرینی، هافبک ایتالیایی ساندرلند انجام خواهد شد و جاکرینی به جمع بازیکنان ناپولی خواهد پیوست.( فوتبال ایتالیا)

 

13:44: به احتمال فروان دومنیکو براردی، مهاجم گلزن ساسولو در این تیم ماندگار خواهد شد. از تاتنهام و اینتر به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده میشد( فوتبال ایتالیا)

 

12:34: والنسیا هم به صف مشتریان ناچو فرناندز پیوست اما به نظر می رسد رم شانس بیشتری برای جذب این مدافع اسپانیایی دارد.(فوتبال ایتالیا)

 

11:58: تاتنهام قصد دارد تا برای جذب جورجونیو وینالدوم با نیوکاسل وارد مذاکره شود. کارشناسان، قیمت وینالدوم را در حدود 25 میلیون یورو تخمین زده اند ( دیلی میل)

 

 

 

 

11:35: اینترمیلان در فکر معاوضه رانوکیا و آچربی. نراتزوری‌ها قصد دارند تا مدافع ایتالیایی خود را با آچربی از ساسولو معاوضه کنند( سمپره اینتر)

 

11:10: سوانسی قصد دارد تا جوآلن، هافبک ولزی و سابق خود را  بازگرداند. البته بعید به نظر می رسد با توجه به عملکرد خوب آلن در یورو، کلوپ به چنین انتقالی رضایت بدهد.( اسکای اسپورت)

 

10:45: والنسیا قصد دارد در صورت تمایل رئال مادرید به جذب آندره گومز، متئو کواچیچ کروات را از کهکشانی ها خریداری کند( آس) 

 

10:28: باشگاه دورتموند با بایرن مونیخ برای بازگرداندن ماریو گوتزه به سیگنال آیدونا پارک به توافق رسید. ( بیلد)

 

09:45:  شکست اینتر در چدب یجیی توره پس از یک سال و نیم تلاش.(گاتزتا دلو اسپورت)

 

09:40: توافق هیگواین و یوونتوس برای انتقال ستاره آرژانیتی به تورین.( سایت گل)

 

 

 

پنجشنبه (1395.4.24)

 

23:18: آینتراخت فرانکفورت به دنبال به خدمت گرفتن گیرمو وارلا، مدافع جوان منچستریونایتد است. (کیکر)

 

23:00: جوردن آیب، ستاره جوان لیورپول، با انتقالی 15 میلیون پوندی و قراردادی 4 ساله به باشگاه بورنموث پیوست.

 

21:33: لسترسیتی آخرین پیشنهادش را برای خرید مایکل کین، مدافع برنلی ارائه داد؛ 15 میلیون پوند. (مترو)

 

21:06: نقل و انتقالات احتمالی مدعیان لالیگا در یک نگاه:

 

 

بارسا: ویه‌تو و بیرین (خریدهای احتمالی) کریستین تیو، آردا توران و فرمالن (خروجی های احتمالی)

 

 

 

 

رئال مادرید: اندور (خرید احتمالی) موراتا، کروس و واران (خروجی های احتمالی)

 

 

 

اتلتیکو: کیتا، دیگو کاستا و ایکاردی (خریدهای احتمالی) ویه‌تو و خوان فران (خروجی های احتمالی)

 

 

20:37: 10 انتقال احتمالی فوتبال انگلیس که امروز بیش از همه در مورد آن صحبت می شود:

 

 

 

 

20:10: باشگاه فیورنتینا و یوونتوس برای به خدمت گرفتن آدِم لیائیچ، هافبک بوسنیایی رم، رقابت دارند. (گاتزتا دلو اسپورت)

 

 

19:40: کارلوس باکا با وجود داشتن پیشنهاد خوب از وستهام و اتلتیکو، از علاقه اش برای ماندن در میلان سخن گفت.(کوریره)

 

 

19:15: مسئولان بارسلونا برنامه ای برای خرید یک بال راست به جای دنی آلوس ندارند.(موندودپورتیوو)

 

18:50: سفر مسئولان پالمیراس برزیل به بارسلونا برای نهایی کردن مذاکرات انتقال گابریل ژسوس به بارسا.(موندودپورتیوو)

 

18:15: توافق اینتر و اسپورتینگ لیسبون بر %


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:17

کد خبر: 1342663/31  زمان: 14:17  1395/04/31  بازدید: 1,510

به نظر می‌رسد ستاره رئال مادرید دچار ریزش مو شده است.


به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که از ارکان اصلی تبلیغات رئال مادرید و برند ورزشی آدیداس است،‌ دچار ریزش مو شده و در حال طاس شدن است. عکس‌های زیر که توسط دیلی میل منتشر شده، این موضوع را تایید می‌کند.

 

 

 

 

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:15

کد خبر: 1342665/7  زمان: 14:25  1395/04/31  بازدید: 1,401

یاد هادی نوروزی شب گذشته در استادیوم ثامن زنده نگه داشته شد.


به گزارش"ورزش سه"، در جشن رونمایی از پیراهن تیم مشهد که روزگذشته در ورزشگاه ثامن برگزار شد شماره بازیکنان تیم مشهد برای لیگ شانزدهم مشخص شد و همچنین رضا نورمحمدی به عنوان کاپیتان این تیم معرفی شد.

 


برای فصل بعد رضا درویشی شماره 7، حسین بادامکی شماره 8، سید میثم حسینی شماره 6، رضا نورمحمدی شماره 20، ایوب کلانتری شماره 10، عباس عسکری شماره 90 و .. خواهند پوشید

 

 

 

 


پس از اینکه شماره حمید علی عسگر توسط گوینده اعلام شد، هواداران تیم سیاه جامگان به شدت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس را تشویق کردند.

 

 

 

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:15

کد خبر: 1342660/31  زمان: 13:55  1395/04/31  بازدید: 1,747

سرالکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد از انتخاب سم آلاردایس به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس حمایت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌ انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر، انتخاب آلاردایس به عنوان سرمربی انگلیس توسط اتحادیه تایید شود. فرگوسن که از پیش تر، حامی آلاردایس برای سرمربی گری انگلیس بود، حال بار دیگر به تمجید از سرمربی انگلیسی پرداخت.

 

 

 

او گفت:" او سالها در باشگاه های مختلف مربی گری کرده و احترام و اعتماد به نفس بالایی دارد. مطمئنا از بهترین مربیان انگلیس است. می‌توانید در دنیا بگیردید و مربیان بزرگی پیدا کنید ولی او انتخاب درستی از بین انگلیسی ها است."



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:15

کد خبر: 1342645/35  زمان: 13:18  1395/04/31  بازدید: 1,520

تولد 40 سالگی ات مبارک هاشمیان


فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در پیامی روی صفحه اینستاگرام خود تولد مهاجم سابق تیم ملی ایران را تبریک گفت.


به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم ملی ایران وارد 40 سالگی خود شد و به مناسبت همین اتفاق فیفا از طریق صفحه اینستاگرام خود پیام تبریکی برای این چهره شناخته شده فوتبال ایران و آسیا ارسال کرد.


در پیام تبریک فیفا روی اینستاگرام آمده است:« تولد 40 سالگی ات مبارک هاشمیان». همچنین در ادامه این پست نوشته شده:« وحید که سال های بسیار خوبی را در فوتبال آلمان و رقابت های بوندس لیگا سپری کرد بخشی از تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 هم بود و بعد از بازنشستگی دوره های مربیگری را به صورت جدی پیگیری کرده تا وارد عرصه هدایت تیم های فوتبال و باشگاهی شود».

 



]]>

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:09

کد خبر: 1342646/35  زمان: 13:20  1395/04/31  بازدید: 656

بحران عجیب در اردوی روبین کازان


باشگاه سرشناس روسی با بحران عجیبی در تمرینات پیش فصل خود روبرو شده و بنا به ادعای رسانه های این کشور سرمنشا این بحران نیز از جانب مهاجم ایرانی رقم خورده است.


به گزارش "ورزش سه"، روبین کازان از جمله باشگاه های لیگ برتر روسیه است که بیشترین بازیکن قرضی را در میان سایر باشگاه ها دارد از همین رو مدیریت باشگاه وقتی می خواست با گارسیا سرمربی اسپانیایی قرارداد ببندد به او نوید بازگشت این بازیکنان را داد تا تیمی جوان و قدرتمند را روانه مسابقات کند.


اما با گذشت تنها یکی ، دو هفته از تمرینات نه تنها هیچ کدام از این بازیکنان قرضی در جمع بازیکنان باقی نماندند بلکه حالا رسانه های روسی از غیبت 11 بازیکن این باشگاه در تمرینات پرده برداشته ومدعی شدند مدیریت روبین با بحران جدید روبرو شده است. سایت kazved روسیه که اختصاص به پوشش اخبار شهر کازان دارد در این باره نوشت:« از همان روزی که سردار آزمون مهاجم ایرانی به یکباره تمرینات روبین را ترک کرد و مدعی شد تصمیم گرفته همچنان برای روستوف بازی کند سایر بازیکنان قرضی این باشگاه هم این راه را ادامه دادند تا جایی که الان نزدیک به 11 بازیکن با ترک بدون اجازه اردوی روبین به دنبال این هستند تا قراردادشان را فسخ و به تیم های فصل گذشته خود بپیوندد».


این سایت در ادامه آورده است که مدیران روبین کازان با شکایت از تک تک این بازیکنان به دنبال احقاق حق خود هستند که مهمترین پرونده نیز برمی گردد به ماجرای سردار آزمون و حضورش در اردوی روستوف در اتریش که سر و صدای زیادی به راه انداخته است.باشگاه روبین کازان در تازه ترین اقدام خود با ارسال نامه ای به گراماتیکوف دبیرکل اتحادیه فوتبال روسیه خواستار برخورد شدید با بازیکنان خاطی شده است که باید دید در نهایت این پرونده به کجا ختم خواهد شد.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:09